مشکل از توپ بود که نتوانستم گل بزنم! / اگر مردم اصفهان حمایت کنند به هدف‌مان می‌رسیم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیدوارم مردم و هواداران حمایت‌مان کنند چرا که این تیم با حمایت آنان و بازیکنان و کادرفنی که دارد می‌تواند به هدف بزرگ خود برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شایان مصلح پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل تراکتور در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر اظهار کرد: خوشحالیم که توانستیم بازی سخت و پرفشار مقابل تراکتور تبریز را پیروز شویم؛ اول از همه برد در بازی این هفته را به هواداران‌مان و سپس به خانواده خودم تقدیم می‌کنم که همیشه من را دعا می‌کنند و انشالله شاد باشند. ما فوتبالیست‌ها اگر با پیروزی به خانه برویم خانواده‌مان شاد است و تا یک‌هفته دیگر همه‌چیز خوب است‌. اگر هم پیروز نشویم همراه با ما سردرد دارند و اعصاب‌شان خورد خواهد بود.

وی افزود: تبریک می‌گویم به هواداران‌مان بابت این برد و انشالله که بیایند به ورزشگاه و کنارمان باشند. تیم ما در فصل جاری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و امیدوارم با تمرکز و پشت‌سر هم بازی‌ها را ببریم و جلو برویم تا توقعی که ایجاد کردیم پیش آنان روسفیدمان کند.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: به این دلیل که ابتدای فصل جاری حتی در آستانه امضای قرارداد با تراکتور هم پیش رفتم اما به‌دلایلی نشد و خوشحالم که در خدمت باشگاه ذوب‌آهن هستم و برای تیم باشخصیت و پرهوادار تراکتور هم آرزوی موفقیت دارم، خیلی انگیزه داشتم مقابل این تیم گلزنی کنم. در آن صحنه هم سه‌گام و ضربه خوبی رفتم اما اگر نیم‌متر پائین‌تر می‌بود گل می‌شد اما مشکل از توپ بود.

شایان مصلح خاطرنشان کرد: گروه داوری بازی‌مان مقابل تراکتور جزو کوبل‌های خوب داوری در کشور هستند و معمولاً هم خوب قضاوت می‌کنند. سال‌های سال بهترین بوده‌اند و به آنان تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: لیگ سختی داریم و از آنجا که چند بازی پشت‌سر هم برگزار می‌شود و به یکباره چند هفته لیگ تعطیل می‌شود همه‌چیز عجیب‌غریب است‌. دوستان در سازمان‌لیگ گفته‌اند مشکل از آنان نیست و برنامه‌ها فشرده است اما انشالله برنامه‌ریزی بهتری انجام دهند که لیگ بهتر برگزار شود.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان گفت: باید بازی به بازی پیش برویم، معتقدم مقابل تیم‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند و برنامه دارند بهتر بازی می‌کنیم اما در برابر تیم‌هایی برای حفظ نتیجه می‌آیند به بن‌بست می‌خوریم‌. امیدوارم مردم و هواداران اصفهان حمایت‌مان کنند چرا که این تیم با حمایت آنان و بازیکنان و کادرفنی که دارد می‌تواند به هدف بزرگ خود برسد.

کد خبر 699507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.