ساعات فعالیت مراکز گردشگری ناژوان اعلام شد

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان ساعات فعالیت مراکز گردشگری ناژوان در فصل پاییز را اعلام کرد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساعات فعالیت مراکز گردشگری ناژوان با اولویت و در نظر گرفتن تمام جوانب تأثیر اقتصادی، حداکثر زمان استفاده از زمان بازدیدکنندگان و به‌صورت ویژه ایجاد رضایت‌مندی و تفریح سالم برای شهروندان و گردشگران، تفریح دسته‌جمعی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی، تربیتی و آموزشی در فصل پاییز با هم‌اندیشی ارائه‌کنندگان خدمات و بررسی داده‌های بازدید و سوابق گذشته تعیین و ابلاغ شد.

وی با اشاره به زمان خدمت‌رسانی اماکن گردشگری ناژوان در پاییز امسال افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، زمان فعالیت آکواریوم ساعت ۹:۰۰ تا ۱۹:۰۰، باغ پرندگان از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۶:۳۰، نمایشگاه و موزه صدف‌ها و باغ گل‌های گرمسیری ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸:۳۰۰، باغ خزندگان ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸:۳۰، قطار شادی و سه‌چرخه خانوادگی ساعت ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰، درشکه ساعت ۹:۰۰ ۱۷:۰۰، غرفه‌های فروش مواد غذایی و کافی‌شاپ ساعت ۸:۰۰ تا ۲۳:۰۰ و پارکینگ‌های عمومی ناژوان ساعت ۶:۰۰ تا ۲۳:۰۰ خواهد بود.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تمام تلاش مدیریت ناژوان ایجاد بستری مناسب در راستای تقویت فرهنگی و اجتماعی عرصه و ایجاد تفریحات سالم با محوریت خانواده است.

وی از شهروندان، گردشگران و بازدیدکنندگان درخواست کرد ضمن استفاده مناسب از خدمات پیش‌بینی شده، با پیشنهادها و انتقادهای سازنده خود مدیریت ناژوان و سایر مسئولان را برای بالا بردن سطح کمی و کیفی خدمات یاری کنند.

قائلی ادامه داد: در صورت تمایل شهروندان، گردشگران و بازدیدکنندگان، سامانه نظرسنجی فروش بلیت، شماره تماس ارتباط مردمی شهرداری اصفهان (۱۳۷) و مسئولان مراکز گردشگری جهت ایجاد ارتباط بین آن‌ها و مسئولان در دسترس است و در راستای رفع نیازها و کاستی‌ها، در مسیر پیشرفت و بهبود در ارائه خدمت اقدام می‌کند.

کد خبر 699503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.