هدایت و ساماندهی ۱۱۳۳ متکدی در اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در هفت ماه سال جاری جلوگیری از بساط‌گستری و دست‌فروشی ۱۰۱۸ نفر و هدایت و ساماندهی ۱۱۳۳ متکدی در این کلان‌شهر انجام شده است.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی هفت ماه سال جاری، برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر، ۱۴ هزار و ۱۰۶ مورد تذکر و ۴۴۷۲ اخطار صادر و تخلف ۱۳ هزار و ۹۲۷ متصدی صنفی رفع شده است.

وی افزود: ۳۱۸۶ اخطاریه با موضوع جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز صادر و ۱۲۷۲ مورد نیز در هفت ماه سال جاری رفع تخلف شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ماه‌های فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور و مهر سال جاری، در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رهاشده در معابر شهر ۶۱۶ اخطاریه صادر و ۲۱۲ دستگاه از این خودروها جمع‌آوری شده است، گفت: در این مدت جلوگیری از بساط‌گستری و دست‌فروشی ۱۰۱۸ نفر و هدایت و ساماندهی ۱۱۳۳ متکدی در این کلان‌شهر انجام شد.

وی با بیان اینکه طی هفت ماه سال جاری، در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه از ۱۷۳ مورد احداث زمین بایر جلوگیری شده است، افزود: در این مدت از افزایش طبقات ۴۵۹ ساختمان، تعمیرات داخلی غیرمجاز ۲۳۲۲ ساختمان، تبدیل وضعیت ۴۶۳ ساختمان و فعالیت ۹۱۸۵ کارگاه ساختمانی متخلف نیز جلوگیری شده است.

ابوطالبی ادامه داد: طی هفت ماه اخیر، در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۱۶۷ رأی قضائی و بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه‌آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی نیز ۴۳۵ رأی اجرا شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در ماه‌های فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور و مهر سال جاری، در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها، ۷۰۵ رأی در این کلان‌شهر اجرا شده است.

وی با اشاره به اقدامات مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در بخش کنترل دفع ضایعات ساختمانی در سطح شهر همچون تعطیلی کارگاه‌های ایجادکننده سد معبر و پیشگیری از تخلیه مصالح و نخاله در معابر عمومی اظهار کرد: در این زمینه ۵۵۷۸ اخطار صادر و ۴۴۰ کارگاه ساختمانی متخلف نیز تعطیل شده است.

کد خبر 699501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.