سعی می‌کنم دغدغه مالی در ذوب‌آهن وجود نداشته باشد / به ساق‌های بازیکنانم می‌بالم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: امروز که خدمت شما عزیزان هستم، ده درصد دیگر بازیکنان آماده است و هفته بعد یا بعدتر می‌توانیم ده درصد دیگر به بازیکنان بدهیم. من فقط وظیفه‌ام را انجام می‌دهم و تمام سعی ام را می کنم که این تیم دیگر هیچ مشکلی نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نیما نکیسا پس از دیدار با تراکتور و پیروزی گاندوها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از حکم مدیرعاملی‌ام در ذوب آهن، این اولین گفت‌وگوی من با رسانه‌ها است، بسیار خوشحالم و به ساق‌های پرتوان و پرتلاش تیم باغیرتم و کادر فنی تکنسینی که دارم می‌بالم، خیلی خوشحالم که امروز هوادارانی را کنارمان داریم که در روزهای ناخوشی هم کنار ما بودند؛ دست تک تک آن‌ها را می‌فشارم؛ این برد را به کارگران زحمتکش شرکت ذوب آهن تقدیم می‌کنم.

وی ادامه داد: هنوز کار تمام نشده و این تازه ابتدای کار است؛ رویش باورهای جدید به امید خدا روز به روز تبلور بیشتری پیدا خواهد کرد، از تمام اصحاب رسانه که تیم‌های اصفهانی را حمایت کردند، چه سپاهان و چه ذوب آهن تشکر می‌کنم، این دو تیم هویت اصفهان هستند و ذوب آهن هم توانست در سایه دوستان واقعی به سهمیه آسیایی نگاهی داشته باشد، به تمام اعضای تیم که غیرتمندانه تلاش کردند تبریک می‌گویم تا این برد را به هواداران تقدیم کنیم.

مدیرعامل ذوب‌آهن در واکنش به دغدغه مالی بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال تصریح کرد: مدیرعامل کارخانه ذوب آهن تمام تلاش خودشان را کرده‌اند که به تیم کمک مالی شود. تمام بچه‌های تیم تا امروز کلامی با من درباره مسائل مالی صحبت نکرده‌اند، امروز که خدمت شما عزیزان هستم، ده درصد دیگر بازیکنان آماده است و هفته بعد یا بعدتر می‌توانیم ۱۰ درصد دیگر به بازیکنان بدهیم، من فقط وظیفه‌ام را انجام می‌دهم و تمام سعی ام را می‌کنم که این تیم دیگر هیچ مشکلی نداشته باشد.

نکیسا سپس با اشاره به رشته‌های دیگر باشگاه گفت: به تیم بسکتبال که روز گذشته برنده شد تبریک می‌گویم، ما در حوزه بانوان هم فعال هستیم، این موفقیت‌ها در سایه حمایت همه کسانی به دست آمده که به ذوب آهن علاقه دارند.

وی درخصوص حضور بانوان در ورزشگاه خاطرنشان کرد: من با تمام وجودم حامی حضور زنان در ورزشگاه‌ها هستم، با وجود زنان ورزشگاه‌های ما جذاب می‌شود، حتی ناهنجاری‌هایی که در برخی ورزشگاه‌ها وجود دارد، کمتر می‌شود و یا شاید از بین برود، شاید به خاطر آن حجب و حیایی که به خاطر حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ایجاد می‌شود، من به عنوان مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تمام تلاشم را می‌کنم و این قول را می‌دهم که تمام تلاشم را انجام دهم که مجوز حضور بانوان را از کسانی که حق امضا دارند، دریافت کنیم.

کد خبر 699500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.