نتیجه خوبی از بازی مهم امروز گرفتیم / به لژیونر شدن و تیم ملی فکر می‌کنم

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی مقابل تراکتور دشوار و مهم بود، اما توانستیم با همدلی و دوندگی بچه‌های تیم به پیروزی برسیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین اسلامی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل تراکتور تبریز در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم با همدلی و دوندگی بچه‌ها در مسابقه‌ای که نزدیک و سخت بود با یک گل از سد تراکتور عبور کنیم.

وی افزود: در بازی قبل انتظار شکست را نداشتیم، اما فوتبال است و این اتفاقات می‌افتد؛ سریع ریکاوری کردیم و توانستیم در بازی مهم امروز نتیجه‌ای که هدف‌مان بود را کسب کنیم.

هافبک جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: خوشبختانه نمایش خوبی داشتم و امیدوارم کادرفنی راضی باشند تا بتوانم روند خوبی دنبال کنم؛ همین که تیم خوب نتیجه می‌گیرد مهم است و امیدوارم من هم نمایش بهتری داشته باشم.

محمدحسین اسلامی در پایان تصریح کرد: باید دید شرایط چطور پیش می‌رود هرکسی دوست دارد لژیونر شود و هدف من نیز همین است؛ به تیم ملی هم فکر می‌کنم، اما مهم نظر کادر فنی است و شرایطی که باید خودم پیدا کنم، درخصوص سرمربی تیم هم باید بگویم محمد ربیعی با دانش است و کار کردن با وی لذت‌بخش است.

کد خبر 699493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.