ربیعی: تیم ما غرق در شکست نشد/ این برد را به خانواده ذوب‌آهن تقدیم می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: از ایجاد باور و شخصیت در بازیکنان که با اندیشه صحیح به رقابت‌ها نگاه می‌کنند و غرق در شکست نمی‌شوند و برای جبران آن دو برابر تلاش می‌کنند خرسندم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ربیعی پس از پیروزی ذوب‌آهن مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری این مسابقه اظهار کرد: از ایجاد باور و شخصیت در بازیکنان که با اندیشه صحیح به رقابت‌ها نگاه می‌کنند و غرق در شکست نمی‌شوند و برای جبران آن دو برابر تلاش می‌کنند، خرسندم.

وی ادامه داد: این پیروزی را به خانواده بزرگ ذوب‌آهن از کارگران کارخانه و کارمندان تا هواداران تقدیم می‌کنم.

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: برنامه‌ای که برای نیمه اول دیدار داشتیم کاملاً اجرا شد و در نیمه دوم تیم حریف همه جانبه حمله کرد و ما هم توانستیم به خوبی دفاع کنیم، این درحالی است که اگر از ضدحمله‌ها و دیگر موقعیت‌ها استفاده درست‌تری می‌شد می‌توانستیم گل‌های بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: بازی امشب تیم یکی از بهترین بازی‌های ذوب آهن بود و در مقابل تیم پرمهره و خوب تراکتور بازی مطلوبی هواداران از تیم ذوب آهن شاهد بودند، چرا که تراکتور یکی از هجومی‌ترین تیم‌های حال حاضر کشور است و بستن تیمی که خط حمله خوبی دارد کار بزرگی بود.

ربیعی خاطرنشان کرد: بازیکنان تا امشب اجازه خوشحالی برای برد را دارند و باید خود را برای دیدار هفته آینده سریعاً آماده کنیم، دو بازی سخت خارج از خانه داریم که نیاز است تیم برای تقابل پیش رو خود را آماده کند.

وی تاکید کرد: یک روز می‌تواند روز بد یا خوب تیمی باشد، به هر حال از لحاظ فنی و روانی تیم عملکرد متفاوتی از خود می‌تواند نشان دهد امروز بازیکنان ما عطش پیروزی و جبران شکست را داشتند.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد محرومیتش به دلیل انتقاد به عملکرد داوری در بازی گذشته اظهار کرد: همیشه تلاش کرده‌ام در صورتی که از داوری انتقاد داشته‌ام با ادبیات شایسته‌ای باشد.

وی در مورد آینده تیم ذوب آهن گفت: پروژه‌های فنی زمان‌بر است، این تیم نیازمند ۴ یا ۵ پنجره نقل و انتقالاتی برای بهبود عملکرد است و امیدوارم در آینده از این تیم ذوب‌آهن بازیکن در تیم ملی داشته باشیم.

کد خبر 699483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.