اسرائیل به زودی از صفحه روزگار محو می‌شود

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی گفت: وعده رهبر معظم انقلاب به زودی محقق می‌شود و رژیم پلید کودک کش و زن کش اسرائیل که توان مقابله با مردان را ندارد از صحنه روزگار به زودی حذف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر دریادار شهرام ایرانی امروز پنجم آبان ماه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهارکرد: روزی مردم مظلوم فلسطین سنگ بر دست داشتند و امروز به برکت تلاش خود موشک‌ها و پهبادها به دست دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مرز اقتصادی کشور در پهنه‌های اقیانوسی از جمله اقیانوس آرام، اطلس و هند است افزود: توسعه تنها در دریا مطرح نیست، بلکه در کرانه، پس کرانه و پسا پس کرانه را شامل می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه کشورهای همسایه فاقد دریا هستند تصریح کرد: این مزیت برتری در شمال و جنوب کشور وجود دارد و باید از این ظرفیت در همه ابعاد استفاده شود.

وی افزود: امید می‌رود از استان مرکزی و شهر اراک که معدن تخصص، تعهد صنعت و علم است، بتوان به عنوان پایگاه شناوری در حوزه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، توسعه دریامحور کشور و سواحل مکران، حداکثر بهره و استفاده را برد.

وی با اشاره به اینکه امید می‌رود بتوانیم به زودی به اهداف بلندی که در حوزه دریا دنبال می‌کنیم دست یابیم و از ظرفیت بی‌بدیل استان مرکزی، استفاده کنیم گفت: مردم قهرمان استان مرکزی، این خطه بویژه شهر اراک داشته‌های بی‌بدیلی دارد.

دریادار ایرانی با بیان اینکه مردم استان مرکزی در طول هشت سال جنگ تحمیلی وظیفه مهمی را به انجام رساندند تاکید کرد: در آن روزها، پشتیبانی از جبهه، جهاد و شهادت حاصل تلاش‌ها و زحمات مردم استان مرکزی بود و امروز هم درزمینه‌های علمی و صنعتی به خوبی نقش خود را ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه آنچه ما را وادار کرده که از این ظرفیت بزرگ استفاده کنیم، اجرایی شدن فرمان فرماندهی معظم کل قوا در حوزه و فرهنگ دریا و توسعه دریا محور کشور است اظهارکرد: آنچه هدف گذاری شده، پویایی و شکوفایی اقتصاد کشور است، در این خطه وزین و بزرگ، مردان بزرگی پرورش یافته و به صحنه آمده‌اند و در حوزه‌های مختلف فعالیت داشته‌اند.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه نمایندگان شما در این مأموریت بزرگ آنچه به دنیا و دوست و دشمن مخابره کردند، مهربانی، بشر دوستی و توانمندی علمی و صنعتی و اقتدار است ادامه داد: دشمنان آگاه بشوند در صورتی که بخواهند در داخل فتنه ایجاد کنند، سربازان این نظام مقدس به برکت ولایت و انقلاب در هزاران کیلومتر دورتر در عمق آنها حضور پیدا می‌کنند و مرزهای ژئوپلتیکی را جابه جا خواهند کرد.

وی اضافه کرد: امروز جوانان باید بدانند، پدران و مادران آنها بسیار تلاش کرده‌اند تا به برکت انقلاب، نظام و ولایت، پرچم کشور در نقاط مختلف دنیا برافراشته شود.

کد خبر 699445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.