کودکان فلسطینی قربانی وحشی‌گری صهیونیست‌ها شدند

امام جمعه کاشان گفت: حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه همچنان از میان غیرنظامیان فلسطینی به ویژه کودکان قربانی می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز در جمع نمازگزاران در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان اظهار کرد: در حالی که جنایات اسرائیل در غزه مصداق نسل کشی واقعی است، مدعیان دروغین حقوق بشر از آنها حمایت می‌کنند.

امام جمعه منطقه کاشان افزود: آنچه امروز در غزه می‌گذرد دل‌های انسان‌های آزاده را در نقاط مختلف جهان به درد می‌آورد و چهره واقعی غرب به مسلمانان به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اجرای عملیات طوفان الاقصی توسط جوانان غزه عنوان کرد: این عملیات منجر شد تمام نقشه‌های آمریکا نقش بر آب شود چرا که استکبار در حال تدارک نقشه دیپلماسی و حمله‌ای بود تا تمام فلسطینی‌ها را اخراج کنند و این توطئه هم خنثی شد.

وی افزود: آمار شهدای فلسطینی از آغاز تجاوز هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه افزایش یافته است.

به گفته وی بیش از هفت هزار و ۱۰۰ فلسطینی در جریان این حملات تاکنون به شهادت رسیده‌اند و ۱۸ هزار تن دیگر زخمی شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه شبهات جوانان را با جهاد تبیین انجام بدهید گفت: «جهاد تبیین» یک ضرورت برای جامعه امروز است؛ زیرا دشمن، دل و تفکر نسل جوان ما را نشانه گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار کرد: امروز مقابله با تهاجم دشمن برای تحریف واقعیت‌ها، دستاوردها، پیشرفت‌ها و اقدامات حماسه‌آمیز نظام اسلامی نیازمند یک حرکت دفاعی و تهاجم ترکیبی با محوریت فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین است.

امام جمعه کاشان افزود: جهاد تبیین خواسته رهبر معظم انقلاب است و ایشان آن را واجب فوری دانسته‌اند، از این رو همه باید برای انجام فعالیت‌های متناسب با این واجب تکاپو داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سالروز شهادت آیت الله قاضی شهید محراب و شهید فهمیده دانش‌آموز ۱۳ ساله، ۱۲ آبان روز شهدای کاشان، و دادگاه تجدید نظر در کاشان از دیگر محورهای خطبه‌های نماز جمعه امروز کاشان بود.

کد خبر 699427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.