جنایات رژیم صهیونیستی مصداق نسل کشی است

امام جمعه بادرود گفت: جنایتی که رژیم صهیونیستی با حمایت و مدیریت آمریکا انجام داد هولوکاست واقعی و مصداق نسل‌کشی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام علی اصغر عقیلی ظهر امروز_ جمعه پنجم آبان ماه_ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود با اشاره به جنایت صهیونیست‌ها در غزه از آن به عنوان هولوکاست یاد کرد و اظهار کرد: از شروع عملیات بزرگ طوفان الاقصی تاکنون رژیم صهیونیستی برای جبران این بی‌اعتباری و شکست، حملات وحشیانه زیادی علیه نوار غزه انجام داده و بیش از ۷ هزار نفر در این حملات شهید شده‌اند.

وی ادامه داد: رؤسای کشورهای اروپایی در سفرهای خود با ابراز همبستگی و در اختیار گذاشتن اسباب جنایت مانند بمب و دیگر تسلیحات، سعی می‌کنند رژیم زخم‌خورده و ازپا افتاده را به‌زور سرپا نگهدارند.

امام جمعه بادرود تاکید کرد: جنایتی که رژیم صهیونیستی با حمایت و مدیریت آمریکا انجام داد هولوکاست واقعی و مصداق نسل‌کشی است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دچار زوال و نابودی بوده و جبهه مقاومت رو به گسترش و رو به شکوفایی است، گفت: دفاع مشروع و مرتبط با قوانین بین‌المللی بعد از ۷۵ سال غصب سرزمین یکی از چرایی‌های عملیات طوفان الاقصی است.

حجت‌الاسلام عقیلی با بیان اینکه در این هفت دهه بیش از ۳۰ هزار کودک فلسطینی شهادت رسیده است، بیان کرد: اسرائیل دیواری را دور فلسطینی‌ها، آن هم در سرزمین خودشان کشیده لذا این حق مردم مظلوم فلسطین است که از خود دفاع کند.

خطیب جمعه بادرود در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روز ۱۳ آبان تصریح کرد: باید توجه داشت که رساندن کشور به اوج بدون مجهز شدن به تفکر انقلابی، انگیزه انقلابی، بصیرت انقلابی و اقدام انقلابی میسر نخواهد شد از این رو باید نهادهای تربیتی، فرهنگی، آموزشی و خانواده‌ها در راستای مؤلفه‌های مذکور حرکت و برنامه ریزی نمایند.

کد خبر 699424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.