اسرائیل از منطقه خارج خواهد شد

امام جمعه تیران و کرون گفت: اسرائیل با تجربه شکست‌های اخیر، در کمترین زمان از منطقه خارج خواهد شد و آرامش به خاورمیانه باز می‌گردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام حسین رشیدیان ظهر امروز _جمعه، پنجم آبانماه_ در خطبه‌های نماز جمعه تیران به اتفاقات اخیر بین‌المللی اشاره و اظهارکرد: اسرائیل و آمریکا با همه ادعای حقوق بشر، این حق را ضایع و ظالمانه بر مردم جهان می‌تازند.

وی افزود: گروه‌های مقاومت و ملت‌های آزادی خواه در برابر دشمنان می‌ایستند و پیروزی برای مسلمانان در برابر کفار وعده داده شده است.

وی ادامه داد: دشمن ناجوانمردانه می تازد و و به دنبال اهداف خود است و شکست می‌خورد.

وی با اشاره به پیروزی مسلمانان گفت: بالاخره کفر شکست می‌خورد و با توجه به صحبت رهبر انقلاب، انتقام حاج قاسم خروج اسرائیل از منطقه است.

امام جمعه تیران و کرون به امنیت و آرامش کشور اشاره کرد و اذعان داشت: دشمن را در دور دست و بیرون مرزها مدیریت کرده‌ایم و نگذاشته‌ایم به کشورمان برسد.

وی یادآورشد: باید قدرشناس امنیت داخلی کشور باشیم که حاصل خون شهدا و نقش آفرینی دستگاه‌های نظامی در مرزها و فعالیت فرامرزی می‌باشد.

حجت الاسلام رشیدیان به موضوع فعالیت معدن سرب و روی در تیران اشاره کرد و گفت: مسئولان به ویژه دادستان و فرماندار در خصوص حقوق مردم اثر بخش بوده و توانسته متولیان را پاسخگو کند.

وی به سفر مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان اصفهان به تیران و بررسی موضوع اشاره کرد و افزود: نمونه برداری برای انجام آزمایشات صورت گرفته تا نتیجه و آثار و پیامدهای زیست محیطی و تاثیرات آن بر سفره آب‌های زیر زمینی مشخص و برای دفاع از حقوق مردم در شورای معادن استان و کشور مطرح شود.

خطیب جمعه تیران با بیان اینکه تمدید ۲۰ ساله مجوز فعالیت این معدن توجهی ندارد، تصریح کرد: در سال ۹۴ مجوز فعالیت برای ۲۰ سال تمدید شده که همین موضوع مورد طرح و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: چهار هزار هکتار از اراضی این شهر در حریم معدن قرار گرفته بیش از هزار هکتار آن در حریم شهر قرار گرفته و نگرانی و معضلاتی را برای اداره این دیار به وجود آورده است.

کد خبر 699419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.