جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه نسل کشی است

امام جمعه موقت بجنورد گفت: جنایات رژیم جعلی صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه نسل کشی است که با حمایت آمریکا رخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام رحیم مهدوی پور امروز- پنجم آبان ماه- در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: منافقان با تبعیت از شیطان دشمن انسان هستند و از طرفی اگر از شیطان پیروی کردیم، آرام آرام به سمت نفاق پیش خواهیم رفت.

وی با اشاره به برخی مظاهر شیطان در جامعه امروز، گفت: آمریکا و یهود جزو شیاطین هستند و اینک متوجه می‌شویم که چرا امام خمینی آمریکا را شیطان بزرگ نامید.

امام جمعه موقت بجنورد تصریح کرد: همه ما در میدان مبارزه هستیم و اگر یک لحظه غفلت کنیم شیطان با تمام قوای خود به سمت ما هجوم خواهد آورد زیرا شیطان وعده داده تا انسان‌ها را گمراه کند.

وی با تاکید بر اینکه تقوا زیباترین وجه دین است، افزود: گاهی تقوا انجام اقداماتی و گاهی دوری از کارهایی از جمله ظلم به بندگان خداوند است.

حجت الاسلام مهدوی پور با اشاره به وضعیت نابسامان سرقت در خراسان شمالی، بیان کرد: ابتدا مسئولان باید وضعیت اقتصادی را سامان دهند تا میزان سرقت کاهش یابد اما می‌دانیم هر مشکلی مجوز دست درازی به اموال مردم را به کسی نمی‌دهد.

وی جوانان را یکی از بزرگترین سرمایه‌های کشور دانست و افزود: هیچ سرمایه‌ای به این اندازه نمی‌تواند حافظ کشور باشد؛ خانواده‌ها و مسئولان وظیفه دارند جوانان را حافظ دین بار بیاورند.

امام جمعه موقت بجنورد در ادامه به جنایات رژیم جعلی اسرائیل اشاره کرد و گفت: صهیونیست در میان یهود جایگاه داعش در بین مسلمانان را دارد؛ خبیث‌ترین قشر یهود صهیونیست‌ها هستند.

وی افزود: جنایات این رژیم نسل کشی است که با حمایت آمریکا رخ می‌دهد.

مهدوی پور راه حل موقت این اقدامات را قطع حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی دانست و گفت: اما راه حل اصلی محو شدن اسرائیل از صحنه روزگار است

کد خبر 699415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.