استقلال _ آلومینیوم اراک / نکونام به دنبال شکست طلسم مقابل ایرالکو

در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ‌برتر امروز جمعه _ پنجم آبان‌ماه _ دو تیم استقلال تهران و آلومینیوم اراک به میزبانی آبی‌ها برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

استقلال _ آلومینیوم اراک

زمان: پنجم آبان‌ماه، ساعت ۱۸

مکان: ورزشگاه آزادی

داور: سیدرضا مهدوی

آخرین تقابل: آلومینیوم اراک ۰ _ استقلال ۱

استقلال _ آلومینیوم اراک / نکونام به دنبال شکست طلسم مقابل ایرالکو

نکونام حالا مهاجم خارجی دارد

شاید بتوان گفت استقلال در بازار نقل‌وانتقالات پیش فصل نسبت به سایر مدعیان عملکرد ضعیف‌تری از خود ارائه داد و همین موضوع سبب ایجاد برخی درگیری‌ها میان جواد نکونام و علی خطیر شد. با اینکه در نهایت سرمربی آبی پوشان گوستاوو بلانکو را برای خط حمله خود در اختیار گرفت؛ اما مهاجم آرژانتینی استقلال به دلیل رعایت نشدن سقف قرارداد اجازه بازی برای تیم خود را نداشت، بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان سرمربی آبی‌ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با آلومینیوم خبر از صادر شدن کارت بازی بلانکو داد و به نظر می‌رسد این بازیکن پس از کاهش رقم قرارداد خود اجازه پوشیدن پیراهن پیراهن استقلال را پیدا کرده است. در هر حال بلانکو در صورت صلاحدید کادرفنی آبی‌ها می‌تواند اولین بازی خود برای استقلال را در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران پر شمار این تیم انجام دهد.

استقلال _ آلومینیوم اراک / نکونام به دنبال شکست طلسم مقابل ایرالکو

استقلال طلسم آزادی را می‌شکند؟

آبی پوشان در شرایطی مقابل شاگردان حسینی قرار می‌گیرند که نزدیک به ۱۰۰۰ روز از آخرین گلزنی آن‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل این تیم می‌گذرد و مهاجمان آبی پوش باید برای شکست این طلسم تلاش کنند؛ استقلال تهران آخرین بار تحت هدایت محمود فکری در سال ۱۳۹۹ موفق به شکست دو بر صفر نماینده اراک شد و پس از آن آبی‌پوشان در هیچیک از دیدارهای خانگی خود موفق به باز شدن دروازه آلومینیوم نشدند؛ مهدی قایدی بازیکنی است که آخرین گل استقلال را در ورزشگاه آزادی مقابل شاگردان حسینی به ثمر رسانده است و باید دید امروز کدام بازیکن موفق می‌شود این طلسم ۱۰۰۰ روزه را بشکند.

استقلال _ آلومینیوم اراک / نکونام به دنبال شکست طلسم مقابل ایرالکو

تساوی؛ قابل پیش‌بینی ترین نتیجه!

بی‌شک تمامی اهالی فوتبال اعتقاد دارند که مجتبی حسینی و جواد نکونام از جمله سرمربیانی هستند که علاقه فراوانی به ارائه سبک بازی تدافعی دارند و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود نتیجه دیدار امروز با تساوی به پایان برسد؛ این احتمال زمانی قوت بیشتری می‌گیرد که با بررسی ۶ دیدار گذشته این تیم مشخص می‌شود چهار جدال استقلال و آلومینیوم با تساوی و دو تقابل با پیروزی آبی پوشان به پایان رسیده است هرچند که در ۶ تقابل این تیم هدایت نماینده اراک و استقلال برعهده مربیانی غیر از جواد نکونام و مجتبی حسینی بوده است و این امکان وجود دارد که امروز هر دو سرمربی شیوه‌ای متفاوت را در پیش بگیرند. همچنین در ۶ رویارویی شاگردان نکونام و حسینی تنها ۵ گل به ثمر رسیده که ۴ گل از آن استقلال و یک گل به آلومینیوم تعلق داشته است.

استقلال _ آلومینیوم اراک / نکونام به دنبال شکست طلسم مقابل ایرالکو

کد خبر 699378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.