حماس اقتدار چندین ساله رژیم صهیونیست را شکست

جانشین سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: حرکت بی‌بدیل، بی‌نظیر و بی‌بازگشت حماس تمام اقتدار چندین ساله رژیم صهیونیست را شکست و بزرگ‌ترین، پیچیده‌ترین و قوی‌ترین عملیات تاریخ را انجام داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مرتضی عمومهدی عصر امروز_ پنجشنبه چهارم آبان ماه_ در همایش پرچم‌داران کربلای حسینی تا کربلای خمینی اظهار کرد: صهیونیست‌ها در طول تاریخ سه مرتبه حکومت تشکیل دادند که در هر دوره به همین شیوه امروزی رفتار کردند، در همین راستا در هر دوره بخشی از مردم جهان به خباثت، جنایت، جنگ و خونریزی آن‌ها آگاه شدند.

وی ادامه داد: از ابتدا یهودی‌ها بزرگترین مزاحم برای پیشبرد اهداف اسلامی بودند به طوری که خداوند در قرآن با صراحت به پیامبر و مسلمان‌ها گفته است مراقب باشید که با طناب آن‌ها به چاه نروید.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (ع) اصفهان تصریح کرد: در دو دوره از جنگ‌ها، یهود از حالت حکومت‌داری و کشورداری خارج شده و در سراسر دنیا پراکنده شدند، از همین رو تدبیر کردند تا در یک منطقه خوش آب و هوا و استراتژیک دنیا، حکومت خود را تشکیل دهند.

وی افزود: ابتدا در آرژانتین منطقه‌ای را انتخاب کردند، اما از آنجایی که این منطقه در گوشه‌ای از دنیا بود و تسلط حکمرانی آن‌ها بر دنیا را امکان‌ناپذیر می‌کرد تصمیم گرفتند تا جای بهتری را انتخاب کنند.

عمومهدی گفت: با سال‌ها مطالعه، فکر و برنامه‌ریزی، بهترین نقطه دنیا یعنی سرزمین بین نیل تا فرات که شامل مصر تا کشور عراق می‌شود را در نظر گرفته و روی آن کار کردند.

وی اظهار کرد: آنها از سال ۱۹۱۷ میلادی برنامه خود را آغاز کردند و با خریدن زمین، املاک، باغ و مواردی از این قبیل شمال کشور فلسطین را در دست گرفتند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (ع) اصفهان ادامه داد: هدف آنها از این کار زندگی کردن با مردم فلسطین نبود بلکه ایجاد زمینه برای تشکیل حکومت خود در آن منطقه بود، اما از آنجایی که می‌ترسیدند آن را به طور علنی بیان کنند صبر کردند و فعالیت خود را ادامه دادند.

وی تصریح کرد: پس از پایان جنگ جهانی دوم که آمریکا آن را به نفع خود پایان داد، این گروه جرأت پیدا کردند که آرزوی خود را علنی کنند.

عمو مهدی افزود: ۱۹۰ کشور دنیا باید عضو سازمان ملل باشند و هر ساله آن را در نقاط مختلف جهان برگزار کنند، اما از آن جایی که سازمان دست آمریکا است این اتفاق نمی‌افتد.

وی گفت: بعد از جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۸ آن‌ها کشوری جعلی و غصبی به اسم اسرائیل را تشکیل دادند و با یک جنگ مردم فلسطین را از خانه و زندگی خود بیرون آشغال کردند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) اصفهان اظهار کرد: از آنجایی که آنها با یک عقبه ۵۰ ساله پای کار آمده و پیش‌بینی همه جوانب را کرده بودند، کشورهای عربی نتوانستند بر اسرائیل و آمریکا پیروز شوند و با آنها کنار آمدند.

وی بیان کرد: زمانی که انقلاب اسلامی در سال ۱۹۷۸ آغاز شد حضرت امام فرمودند که ما طرفدار ملت فلسطین هستیم و باید اسرائیل از صفحه روزگار محو شود چرا که آن دشمن اسلام است.

عمو مهدی تصریح کرد: با این فرمان کشورهای اسلامی را ترغیب کردند تا اسرائیل غاصب و رژیم صهیونیستی را از منطقه غرب آسیا خارج کنند، در همین راستا گروه‌های فلسطینی نیز اقداماتی انجام دادند اما پیروزی چشمگیری نداشتند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) اصفهان گفت: پس از ۷۰ سال در پانزدهم مهرماه ۱۴۰۲ با کمک حاج قاسم و گروه‌های اسلامی، فلسطینی‌ها به فکر افتادند که باید در مقابل صهیونیست ایستادگی کنند؛ چرا که با کنار آمدن با آنها فقط بخشی از کشور فلسطین را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست می‌خواهد به کل جهان مسلط باشد، اظهار کرد: در پروتکل‌های صهیون نوشته شده است که صهیونیست تصمیم داشت همه مردم فلسطین را از کشور بیرون کند و یک نوار کرانه باختری رود اردن را برای آنها بگذارد و حکومت خود را در بین نیل تا فرات قرار دهد.

وی تصریح کرد: اگر پای کار نایستیم تا اسرائیل از صفحه روزگار محو شود همین بلاها به سر سایر مسلمانان نیز خواهد آمد.

جبهه مقاومت باید تقویت شود

جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) اصفهان افزود: حرکت بی‌بدیل، بی‌نظیر و بی‌بازگشت حماس تمام اقتدار چندین ساله رژیم صهیونیست را شکست و بزرگترین، پیچیده‌ترین و قوی‌ترین عملیات تاریخ را انجام داد.

وی با بیان اینکه این حرکت اقدامی خودجوش، ابتکاری و خلاقانه از سوی حماس بود، گفت: این اتفاق شروع یک حرکت برای فروپاشی اسرائیل و پیروزی مسلمانان و مجاهدین فلسطین بود؛ در همین راستا باید با تمام قوا از این حرکت حمایت کنیم.

عمومهدی اظهار کرد: بعضی کشورها دوست دارند این اتفاق را به ایران سوق دهد، چرا که شکست از فلسطین برای آن‌ها کسر شأن محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: باید تا روز فروپاشی اسرائیل، جبهه مقاومت قوی‌تر شود و انسجام و اتحاد بین کشورهای مقاومت نیز بیشتر شکل بگیرد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) اصفهان تصریح کرد: ما انقلاب اسلامی را برای مقابله با دشمن‌ها و زمینه‌ای برای ظهور امام زمان ایجاد کردیم از این رو باید به دنبال محقق کردن آن باشیم.

کد خبر 699362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.