توسعه خوابگاه‌های دانشجویی متاهلی در راستای جوانی جمعیت

وزیر کشور گفت: توسعه خوابگاه‌های دانشجویی متاهلی از برنامه‌های دولت سیزدهم برای جوانی جمعیت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد وحیدی امروز_ پنجشنبه چهارم آبان- در آئین افتتاح خوابگاه‌های دانشجویان علوم پزشکی در اراک اظهار کرد: از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم، توسعه خوابگاه‌های دانشجویی برای دانشجویان مجرد و متأهل است.

وی با بیان اینکه نگاه ویژه دانشگاه‌های وزارت علوم در ساخت و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی بسیار ارزشمند است تصریح کرد: امروز شاهد تأمین مجموعه خوابگاهی ۲۵۰ نفره در دانشگاه علوم پزشکی اراک هستیم که به ۳۵۰ نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

وزیر کشور ادامه داد: توسعه خوابگاه‌های دانشجویی به خوبی در دانشگاه اراک دنبال شده و لازم است این امر در تمام دانشگاه‌ها اجرا شود.

وی تصریح کرد: تاکید رئیس جمهور برآن است تا برای آسایش دانشجویان، خوابگاه‌های دانشجویی به نحو احسن توسعه یابد و افتتاح خوابگاه دانشجویان متأهل در دانشگاه علوم پزشکی اراک گام بزرگی در این زمینه است.

وحیدی اظهار کرد: در دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین ۱۹ واحد متاهلی و سرای ریحانه با ظرفیت ۲۵۰ نفر افتتاح شد که این مهم باید افزایش یابد.

از جمله برنامه‌های وزیر کشور در سفر یک روزه به استان مرکزی، ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بازدید از صنایع، حضور در برخی جلسات، بازدیدهای میدانی و سخنرانی در یادواره دو هزار و ۸۰۰ شهید شهرستان اراک است.

کد خبر 699353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.