بهره‌برداری از بیمارستان ولیعصر(عج) اراک در آینده نزدیک

وزیر کشور گفت: طرح بیمارستان ولیعصر (عج) اراک بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در ماه‌های آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد وحیدی امروز _ پنجشنبه چهارم آبان‌ماه _ در حاشیه بازدید از طرح ملی بیمارستان ۴۸۰ تختخوابی بیمارستان ولیعصر (عج) اراک اظهار کرد: دولت منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل بیمارستان ولیعصر (عج) اراک را تأمین می‌کند.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی بیمارستان ولیعصر ۱۸ سال پیش آغاز شده است افزود: این طرح در زمان آغاز به کار دولت سیزدهم حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وزیر کشور ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مسئولین استانی و وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی و با استفاده از منابع سفر استانی ریاست جمهوری، اکنون میزان پیشرفت فیزیکی این بیمارستان بیش از ۹۰ درصد است.

وی با بیان اینکه طرح بیمارستان ولیعصر (عج) اراک دولتی است و منابع آن از ابتدا توسط دولت تأمین شده است تصریح کرد: در دولت سیزدهم منابع مالی مورد نیاز این بیمارستان تا تکمیل طرح تأمین شده است.

وحیدی با بیان اینکه این بیمارستان دارای ۵۵ هزار مترمربع زیربنا، در ۱۳ طبقه با ۴۷۰ تخت احداث می‌شود، ادامه داد: ساخت این بیمارستان برای شهری مانند اراک با ظرفیت‌های صنعتی قابل توجه ضروری است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان هم اینک در مراحل پایانی قرار دارد گفت: ممکن است ظرفیت این بیمارستان برای برخی استان‌های همجوار هم مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، با حضور وزیر کشور و استاندار مرکزی و برخی از مدیران اجرایی استان فاز نخست دهکده سلامت و توانبخشی آفتاب در اراک به بهره برداری رسید.

وزیر کشور در سفر یک روزه به اراک از دهکده سلامت و توانبخشی آفتاب و چند طرح عمرانی بازدید کرد و عصر امروز نیز در یادواره ۲۸۰۰ شهید شهرستان اراک سخنرانی می‌کند.

کد خبر 699318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.