استان مرکزی ظرفیت‌های زیادی در حوزه صنعت دارد

وزیر کشور با اشاره به ظرفیت استان مرکزی در حوزه صنعت، گفت: رئیس‌جمهور همواره بر رفع مشکل آلودگی هوای اراک تاکید دارد و برای رفع این مشکل برنامه‌ریزی‌های زیادی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد وحیدی امروز _ پنجشنبه چهارم آبان ماه _ در دیدار با آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی برای نیل به این هدف با استفاده از آمارهای دروغ و مطالب فریبنده، دستاوردهای دولت را کوچک و مشکلات را بزرگنمایی می‌کنند.

وی تخریب دستاوردهای ایران اسلامی و دولت سیزدهم و القای ناامیدی در جامعه را توطئه دشمنان دانست و افزود: خدمات گسترده‌ای توسط دولت در دو سال اخیر انجام شده که نشان دهنده کارآمد بودن جمهوری اسلامی است اما دشمن به دنبال نادیده گرفتن این دستاوردها هستند.

وزیر کشور ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی باید نسبت به جریان سازی برای اقناع افکار عمومی، دفاع از عملکرد دولت و تبیین اقدامات و خدمات انجام شده، بیش از گذشته فعال شوند.

وی با بیان اینکه دولت با تمام توان و با بهره‌گیری از مدیران جهادی و کارآمد در صدد رفع مشکلات است تصریح کرد: توفیقات بسیاری در تمام حوزه‌ها حاصل شده و این خدمات باید در کشور منعکس شود.

وحیدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی منشأ خدمات زیادی برای مردم بوده است، خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلات و توطئه‌های دشمن خدمات چشمگیری در نقاط مختلف کشور انجام شده که باید برای مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه استان مرکزی پتانسیل و ظرفیت‌های بسیاری در حوزه صنعت دارد، ادامه داد: این استان می‌تواند پشتیبان محکمی برای کشور باشد.

وزیر کشور تاکید کرد: رئیس جمهور همواره بر رفع مشکل آلودگی هوای اراک تاکید دارد و برای رفع این مشکل برنامه‌ریزی‌های زیادی صورت گرفته است.

دولت‌های مسلمان در پشتیبانی از فلسطین وارد میدان شوند

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی نیز گفت: دولت‌های مسلمان همگام با امت اسلام باید در پشتیبانی از فلسطین وارد میدان شوند.

وی با بیان اینکه جنگ‌طلبی به ضرر صهیونیست‌هاست اضافه کرد: رژیم جعلی اسرائیل باید بداند که معادله تغییر کرده است و جنگ‌طلبی آنها به ضررشان تمام می‌شود و ملت فلسطین پیروز این میدان خواهد بود.

وی با بیان اینکه فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام است، اظهار کرد: حمایت از ملت مظلوم این کشور یکی از اولویت‌های ایران اسلامی است و غفلت از آن ممکن است خسارات جبران‌ناپذیری بر پیکره جهان اسلام وارد کند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه کشورهای اروپایی بر علیه فلسطین و حمایت از اسرائیل متحد شده‌اند، خاطرنشان کرد: دولت و امت اسلامی هم وظیفه دارند زمینه همکاری و اتحاد با کشورهای همسایه در حمایت از فلسطین را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت اجاره مسکن نارضایتی مردم را به دنبال داشته است، تصریح کرد: دولت باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که هزینه مسکن از سبد زندگی مردم خارج شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه دولت وظیفه دارد نسبت به افزایش بی رویه قیمت‌ها و کنترل تورم برنامه‌ریزی کند، ادامه داد: دولت با برنامه ریزی باید به دنبال ایجاد ثبات اقتصادی در اقلام مختلف و کالاهای اساسی باشد.

کد خبر 699310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.