پایان شرارت‌های مخلان نظم عمومی در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح امنیت محله‌محور و دستگیری ۱۹ سارق و مخل نظم و امنیت عمومی و کشف ۲۵ قبضه انواع سلاح سرد از متهمان در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله‌محور با هدف برخورد قاطع با مخلان آرامش شهروندان و پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات تخصصی و ویژه موفق شدند ۱۱ مخل نظم و امنیت عمومی را دستگیر و ۲۵ قبضه انواع سلاح سرد را از متهمان کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به شناسایی و دستگیری هشت سارق و کشف سه دستگاه وسیله نقلیه مسروقه از متهمان، تصریح کرد: ۱۰ خرده‌فروش مواد مخدر نیز دستگیر و مقادیری از انواع مواد افیونی از مخفیگاه آنها کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: مأموران پلیس شبانه روز در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده‌ای سودجو به اهداف شوم خود برسند.

کد خبر 699291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.