عصرانه خبری شهرهای ایران در ۴ آبان‌ماه

در این بسته خبری از برگزاری نخستین دوره آموزشی تخصصی غواصی ویژه آتش‌نشانان ایلام تا سرانه تولید روزانه زباله در خرم‌آباد ۷۵۰ گرم است و حادثه رانندگی در خمین یک فوتی برجای گذاشت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

سالن المپیک گنبدکاووس آماده میزبانی از مسابقات لیگ برتر والیبال است

جمال الدین واحدی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی - ورزشی شهرداری گنبدکاووس از انجام عملیات بهسازی و تعمیرات مجموعه ورزشی سالن المپیک این شهر برای میزبانی مسابقات لیگ برتر امسال خبر داد و گفت: این سالن برای نخستین دیدار خانگی تیم شهرداری در چهارشنبه هفته آینده مقابل «شهرداری ارومیه» آماده خواهد بود.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۴ آبان‌ماه

برگزاری نخستین دوره آموزشی تخصصی غواصی ویژه آتش‌نشانان ایلام

نصرت الله لطفی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: دوره آموزش مقدماتی غواصی با هدف تشکیل تیم تخصصی غواصی برای پرسنل عملیاتی آتش‌نشانی شهرداری ایلام به مدت چهار روز به صورت تئوری و عملی برگزار شد.

حادثه رانندگی در خمین یک فوتی برجای گذاشت

سعید صفری، مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین گفت: برخورد شدید خودروی پراید و نیسان در ابتدای جاده قورچی باشی روبروی بوجاری‌ها یک فوتی و چند مصدوم بر جای گذاشت.

سرانه تولید روزانه زباله در خرم آباد ۷۵۰ گرم است

رضا ماجدی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری خرم آباد گفت: سرانه تولید زباله در این شهر روزانه ۷۵۰ گرم به ازای هر نفر است.

ورودی پسماند آرادکوه باید به حداقل برسد

جعفر شربیانی، رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: ورودی پسماند زباله آراد کوه باید به حداقل برسد و کاهش ورودی آن یعنی راه اندازی سامانه‌های مدیریت یکپارچه پسماند شهری نه راه اندازی سوله‌هایی که در آن زباله تفکیک می‌شود.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۴ آبان‌ماه

اجرای ۶ تقاطع غیرهمسطح در یک سال نشانگر توان فنی و اجرایی شهرداری تبریز است

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در بازدید از پروژه‌های کلان شهری، اجرای شش تقاطع غیرهمسطح در یک سال را نشانگر توان فنی و اجرایی و پشتیبانی شهرداری تبریز دانست.

ساماندهی نیروهای خدمات شهری شهرداری همدان با سرعت بیشتری انجام شود

علی‌اکبر نظری، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان گفت: به واسطه اجرای طرح ساماندهی نیروهای خدمات شهری بسیاری از راه‌های ورود نیروهای بی‌کیفیت به شهرداری گرفته شد..

کد خبر 699283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.