کشف بیش از یک تن مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در عملیات ویژه پلیس کشف و سه باند مسلح قاچاقچیان مواد مخدر انهدام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار دوستعلی جلیلیان امروز _ چهارم آبان‌ماه _ اظهار کرد: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق مواد مخدر، مأموران انتظامی شهرستان‌ها با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت ۳ باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی در مرکز استان و شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر و نیمروز که قصد انتقال محموله مواد مخدر به مرکز کشور را داشتند، به دست آمد و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی انهدام این باندها در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این رابطه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان در مرکز استان و شهرستان‌های مذکور شناسایی و مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌ها به طور هماهنگ و همزمان در قالب تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند طرح مهار، منطقه مورد نظر را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و موفق شدند محموله‌های مورد نظر را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ که تاب مقابله با تکاوران پلیس را نداشتند، با رها کردن خودروهای حامل مواد به اطراف متواری و طی بازرسی از خودروهای توقیف شده از قاچاقچیان یک قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات مربوطه و در مجموع یک تن و ۳۱۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل یک تن و ۶۸ کیلوگرم تریاک و ۲۴۲ کیلوگرم حشیش و شیشه کشف، تعداد ۶ نفر از قاچاقچیان دستگیر و تعداد ۴ دستگاه خودرو توقیف شد.

وی با اشاره به عزم جدی پلیس استان در مقابله با پدیده خانمان‌سوز قاچاق مواد افیونی، گفت: تلاش برای دستگیری اعضای این باندهای قاچاق ادامه دارد.

سردار جلیلیان از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کد خبر 699266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.