۷ هزار تن شن و نمک به راهدارخانه‌ها تحویل داده شده است

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان شهرکرد گفت: تاکنون یک هزار تن نمک و شش هزار تن شن خریداری و به راهدارخانه‌های تابعه تحویل داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی سلیمی امروز _ پنجشنبه چهارم آبان‌ماه _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان شهرکرد مرکز استان سردسیر و کوهستانی است که برای کاهش خطرات احتمالی برای مواجهه با بارش‌ها در دو فصل پاییز و زمستان، اقداماتی را در مهرماه انجام می‌دهیم.

وی افزود: از جمله اقدامات انجام شده در این فصل پاک‌سازی تمام پل‌ها و آبروها، اصلاح دهانه ورودی و خروجی آبروها، بازدید و پیگیری رفع مشکلات راهدارخانه‌های تابعه است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان شهرکرد ادامه داد: تاکنون یک هزار تن نمک و شش هزار تن شن خریداری و به راهدارخانه‌های تابعه تحویل داده شده است.

وی اضافه کرد: از ماشین‌آلات برف‌روب و دستگاه‌های نمک‌پاش نیز بازدید به عمل آمد و در حال اورهال است، همچنین لایحه راهداری تنظیم و کشیک‌های برف‌روبی در حوزه شهرستان اعلام شد.

سلیمی تصریح کرد: تمام چراغ‌های روشنایی و چراغ‌های چشمک زن، علائم ایمنی و تابلوهای اخطاری، انتظامی در محورها و گردنه‌های برف‌گیر و دریواسیون رودخانه در محل پزرگ سودجان اصلاح شد، در بعضی موارد نیاز بود روشنایی جدید و سرعت‌کاه نصب و در نقطه چهارراه فتح‌آباد خط‌کشی جدید انجام شد.

وی افزود: در این شهرستان دو دستگاه گریدر، پنج دستگاه لودر، ۱۳ دستگاه کامیون برف‌روب، سه دستگاه خودرو سبک، یک دستگاه خودروی گشت تأسیسات، یک دستگاه بیل، یک دستگاه بلدوزر و چهار دستگاه استیجاری شامل لودر و تراکتور به همراه ۴۰ نفر از کارکنان در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

کد خبر 699202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.