افتتاح نخستین پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در یزد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین به مساحت پنج هکتار و گنجایش ۲۰۰ خودرو در جاده کنارگذر یزد، گفت: این طرح نخستین پروژه سرمایه‌گذاری مشارکتی شهرداری در دوره ششم شورای اسلامی شهر یزد است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، عزیزالله سیفی با تأکید بر ضرورت احداث پارکینگ ماشین‌های سنگین در یزد اظهار کرد: علاوه بر پارکینگ احداث شده در جاده کنار گذر یزد، لازم است در دیگر ورودی‌های شهر یزد نیز پارکینگ وسایل نقلیه احداث شود.

وی افزود: احداث پارکینگ به ویژه در منطقه دروازه قرآن ضروری است و انتظار می‌رود شهرداری یزد در بخش‌های دیگر شهر، احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین را در دستور کار قرار داده و اقدام نماید.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ضمن بیان گلایه برخی از شهروندان در مورد پارک وسایل نقلیه سنگین در معابر و کوچه‌های یزد خاطرنشان کرد: اقدام بسیار خوبی در مورد احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین روبروی پایانه بار یزد انجام شد که به عنوان اولین پروژه مشارکتی سرمایه‌گذاری شورای ششم احداث شده و امروز افتتاح شد.

سیفی تصریح کرد: سال‌های متمادی است که مردم آزادشهر، خیرآباد و دیگر مناطق یزد به دلیل پارک خودروهای سنگین گلایه‌مند بودند که با احداث این پارکینگ بسیاری از مشکلات مردم محلات رفع خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای احداث این مجموعه ۲۲ میلیارد تومان هزینه شده است که مساحتی در حدود پنج هکتار با گنجایش ۲۰۰ خودرو، دارد.

به گزارش ایمنا، نخستین پارکینگ وسایل نقلیه سنگین صبح امروز با حضور مسئولان و مدیران شهری در جاده کنارگذر یزد رو به روی پایانه بار یزد به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 699201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.