مطالبه عموم شهروندان مبارکه حل مشکل روشنایی معابر سطح شهر است

شهردار مبارکه با گلایه از وضعیت نامناسب روشنایی معابر شهر مبارکه، گفت: روشنایی ورودی، خروجی‌ و معابر شهر مبارکه از مطالبات جدی عموم شهروندان است که در حال حاضر در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.

محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: روشنایی معابر و ورودی و خروجی‌های شهر مبارکه در وضعیت مطلوبی نیست و هم اینک یکی از مهمترین خواسته‌ها و توقعات شهروندان اقدام جدی اداره برق شهرستان نسبت به روشنایی این معابر و ورودی و خروجی شهر است.

وی با اشاره به احتمال وقوع تصادفات شهری منجر به فوت و برخورد خودروها با پاکبانان افزود: شهرداری آمادگی دارد تا با همکاری اداره برق شهرستان نسبت به رفع نواقص و ارتقای روشنایی معابر اقدام کند.

شهردار مبارکه با تاکید بر تسریع در رفع کمبود روشنایی و تأمین هرچه سریع‌تر سیستم برق نقاط فاقد روشنایی در این شهر، خاطرنشان کرد: لازم است تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای به‌منظور افزایش امنیت معابر شهری، ایجاد زیبایی بصری و دید مناسب عابرین پیاده و رانندگان در شب در سطح شهر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری اراده‌ای برای افزایش نورپردازی در معابر دارد و در این راستا بیش از حد وظایف و اختیارات خود نسبت به تأمین روشنایی معابر سطح شهر اقدام کرده است تصریح کرد: مسئولیت روشنایی معابر در سطح شهر با وزارت نیرو و شرکت برق است و مدیریت شهری فقط مسؤولیت روشنایی بوستان‌ها را برعهده دارد.

وی اضافه کرد: ما معتقدیم برای حل مشکلات موجود در شهر باید عزمی عمومی در مردم و مسئولان شهر ایجاد شود و در این خصوص همدلی بین ارگان‌ها و نهادهای خدماتی باید بیش‌ازپیش باشد.

احمدی با تاکید بر اهمیت تعامل بین دستگاهی، گفت: تعامل و همکاری مستمر بین شهرداری و اداره برق، ضمن تسهیل در رفع ایرادات روشنایی معابر شهری، درنهایت به افزایش میزان رفاه و رضایتمندی شهروندان منجر خواهد شد.

کد خبر 699168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.