نسخه جدید گوشی سامسونگ گلکسی M34 5G چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نسخه جدید گوشی سامسونگ گلکسی M34 5G با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ به تازگی یک نسخه جدید از گوشی گلکسی M34 5G رونمایی کرده است که دارای هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است. نسخه‌های قبلی با شش یا هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

گوشی سامسونگ گلکسی M34 5G دارای نمایشگر AMOLED با رزولوشن +Full HD است، دوربین اصلی این گوشی دارای حسگر ۵۰ مگاپیکسلی OIS است. یک دوربین هشت مگاپیکسلی فوق عریض نیز آن را همراهی می‌کند. یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی یادشده تعبیه شده است.

گوشی سامسونگ گلکسی M34 5G به تراشه Exynos1280 و پردازنده گرافیکی Mali G68 مجهز شده است، انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. نسخه جدید این گوشی با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۹۵ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 699158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.