علیرضا جهانبخش نیمکت‌نشین فاینورد مقابل لاتزیو در لیگ‌قهرمانان اروپا

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی فاینورد هلند در ترکیب ابتدایی این تیم مقابل لاتزیو در لیگ‌قهرمانان اروپا قرار نگرفت و بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال فاینورد روتردام هلند که علیرضا جهانبخش در آن عضویت دارد در چارچوب دیدارهای هفته سوم مرحله گروهی فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های لیگ‌قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۰:۱۵ امشب _چهارشنبه سوم آبان‌ماه_ در ورزشگاه خانگی خود یعنی ده‌کویپ روتردام به مصاف تیم فوتبال لاتزیو ایتالیا رفت.

علیرضا جهانبخش که در دو دیدار گذشته لیگ‌قهرمانان اروپا مقابل سلتیک اسکاتلند و اتلتیکومادرید اسپانیا به‌عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده بود، امشب هم دور از ترکیب اولیه فاینورد برابر لاتزیو ایتالیاست که امید به انجام بازی دارد ستاره ایرانی فاینورد در نخستین مسابقه این تیم در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی مقابل سلتیک اسکاتلند شد بازیکن تعویضی بود و امید زیادی دارد بتواند گلزنی کند.

یاران علیرضا جهانبخش در دو دیدار اخیرشان در لیگ‌قهرمانان اروپا یک پیروزی مقابل سلتیک اسکاتلند و یک شکست برابر اتلتیکومادرید اسپانیا داشته‌اند و امشب باید رقابت سختی را برابر لاتزیو چهار امتیازی برگزار کنند. علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی فاینورد که در دو دیدار تورنمنت اردن حضور ثابت در ترکیب تیم ملی داشت و موفق به گلزنی در مسابقه فینال این رقابت‌ها مقابل اردن شد، در دیدار برابر ویتسه از دقیقه ۷۴ به زمین آمد و پنجمین بازی خود در لیگ اردیویسه هلند را انجام داد.

یاران جهانبخش علاوه‌بر عملکرد نسبتاً خوبی که تاکنون در لیگ‌قهرمانان اروپا داشته‌اند، فصل جدید لیگ اردیویسه هند را با دو تساوی پیاپی آغاز کردند و دور از انتظار ظاهر شده بودند، در شش دیدار بعدی به شش پیروزی متوالی دست پیدا کردند که در دیدار خانگی مقابل ویتسه این روند به بهترین شکل برای آن‌ها ادامه پیدا کرد.

کد خبر 699118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.