شرایط لازم برای مردمی‌سازی دولت در استان کردستان فراهم است

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: استان کردستان مردم فرهیخته و نخبگان فوق‌العاده‌ای دارد و شرایط لازم برای مردمی‌سازی دولت در این استان فراهم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احمد عبودتیان، شامگاه چهارشنبه سوم آبان ماه_ در جلسه شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: کشور و یا نظام خاصی، امام خمینی (ره) را در راه پیروزی انقلاب اسلامی حمایت نمی‌کرد، اما ایشان چون با مردم در ارتباط بودند، به واسطه همین مردم توانستند نظام جمهوری اسلامی ایران را به پیروزی برسانند.

وی افزود: امام، الگوی حکمرانی را در سال ۱۳۵۸ به رفراندم گذاشت و ۹۸ درصد مردمی که تربیت شده مکتب اسلام هم نبودند رأی به نظام جمهوری اسلامی ایران دادند و در واقع مردم خودشان نوع حکومتشان را انتخاب کردند.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت ادامه داد: پس از آن ما درگیر هشت سال جنگ دفاع مقدس بودیم که باز هم با حمایت اقشار مختلف مردمی ما پیروز میدان شدیم.

وی اضافه کرد: طی این سال‌ها شاهد جریان فتنه سال ۸۸، تحریم‌های ظالمانه دشمنان و ناآرامی‌های سال گذشته بودیم اما باز هم هوشیاری مردم دشمنان نظام را ناکام گذاشت.

عبودتیان گفت: با استقرار دولت سیزدهم، شعار مردمی‌سازی دولت را رئیس‌جمهور دنبال کرد که مبنای حرکت آن کمک گرفتن از ظرفیت مردم بر اساس بیانات مقام معظم رهبری در سه ساحت تصمیم‌سازی، اجرا و نظارت است.

وی با بیان اینکه مدیری زنده است که با مردم در ارتباط باشد، افزود: استان کردستان مردم فرهیخته و نخبگان فوق‌العاده‌ ای دارد و شرایط لازم برای مردمی‌سازی دولت در این استان فراهم است.

انجام امورات مردمی‌سازی دولت در ۳۰۰ شهرستان کشور

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت تصریح کرد: امروز در اکثر حوزه‌ها مردمی‌سازی دولت در حال انجام بوده و در این راستا در بیش از ۳۰۰ شهرستان امورات مردمی‌سازی به سرانجام رسیده است‌.

وی در ادامه به سفر رئیس‌جمهور به استان کردستان اشاره کرد و گفت: این سفر در چهار ساحت حائز اهمیت است که ابتدا در سطح استانی با بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام، این سفر برای استان کردستان تأثیرگذار است.

عبودتیان ادامه داد: در سطح ملی نیز تصویری که از کردستان مخابره می‌شود باید یک تصویر دقیق باشد. همچنین در سطح منطقه‌ای نیز با ناکام گذاشتن افرادی که به این استان چشم طمع دارند، از دیگر اهمیت‌های سفر رئیس جمهور به کردستان است.

وی با بیان اینکه سال گذشته به دلیل ناآرامی‌ها اجرایی کردن بخشی از پروژه‌های استان متوقف شده بود، خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که در سفر رئیس جمهور به استان کردستان به افتتاح می‌رسد در یکسال و نیم گذشته به سرانجام رسیده که بازگو کردن اهمیت این سفر و تسهیل سفر مردم شهرستان‌ها برای دیدار چهره به چهره با رئیس‌جمهور باید صورت بگیرد.

کد خبر 699102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.