گردشگری ظرفیت برجسته راین است/ لزوم حفظ ساختارهای فرهنگی در طرح‌ها و برنامه‌های شهری

استاندار کرمان گفت: ظرفیت‌های راین در طرح توسعه و جامع شهری باید دیده شود؛ لذا مسئولان شهری به پتانسیل‌های موجود برای توسعه آتی شهر توجه داشته باشند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار امروز _چهارشنبه سوم آبان ماه_ در شورای اداری بخش راین، اظهار کرد: مهم‌ترین ظرفیت بخش راین، گردشگری منطقه است که باید به شکل سازماندهی و با برنامه‌ریزی و در تراز بین‌المللی دنبال شود.

وی با بیان اینکه مطالبه‌گری از مسئولان باید وجود داشته باشد و پیگیری کامل مصوبات تا حصول نتیجه صورت می‌گیرد، افزود: ظرفیت‌های راین در طرح توسعه و جامع شهری باید دیده شود؛ لذا مسئولان شهری به پتانسیل‌های موجود برای توسعه آتی شهر توجه داشته باشند.

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه جذب سرمایه‌گذار مهمترین نکته در توسعه گردشگری است، خواستار حفظ ساختارهای فرهنگی در نمادسازی، طراحی خیابان و برنامه‌های مناسبتی شد و تصریح کرد: اجرای کارهای بزرگ و خاص، مطمئناً اقتصاد و اشتغال هم به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تمام زمین‌هایی که در ناحیه صنعتی به افراد واگذار شده اما هیچ اقدامی روی آنها صورت نگرفته، باید برگردد و به سرمایه‌گذار جدید واگذار شود، ادامه داد: در شهرک و ناحیه صنعتی، دسترسی و زیرساخت‌ها فراهم شده است، مجوز برق شهرک هم حتماً برق صنعتی باید داده شود و زمین به غیر از صنعت واگذار نشود.

فداکار با بیان اینکه در حوزه صنایع دستی، مسئولان شهری هم باید حمایت کنند که کیفیت بالا برده شود و سریع‌سازی نشود و تسهیلات و تشویق‌هایی نیز برای هنرمندان صنایع دستی در نظر گرفته شود، گفت: در طرح مسکن ملی به روستاهایی که دارای متقاضی بوده و امکان سرمایه‌گذاری دارند، زمین تحویل داده شود.

کد خبر 699091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.