صیفی: به کم‌تجربگی بازیکنانمان باختیم

سرمربی تیم بسکتبال رعد پدافند گفت: انتظار زیادی از بازیکنان جوان که ۵۰٪ آنان برای اولین بار در لیگ برتر حضور دارند، وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز -چهارشنبه سوم آبان‌ماه- در اولین دیدار لیگ برتر بسکتبال تیم ذوب آهن در ورزشگاه ملت از ساعت ۱۵ با حضور هواداران میزبان تیم رعد پدافند هوایی بود که این دیدار در نهایت تیم ذوب آهن با نتیجه ۷۶ بر ۶۸ به پیروزی رسید.

جمال صیفی سرمربی تیم بسکتبال رعد پدافند در خصوص واگذاری نتیجه به تیم ذوب آهن، اظهار کرد: در ابتدا به تیم ذوب آهن بابت پیروزی تبریک می‌گویم. ما به کم تجربگی نیمکت‌مان باختیم زیرا در زمان‌هایی که نیاز بود از آنان استفاده نتوانستند خواسته‌های تیم را انجام دهند پ به همین دلیل باعث شد با این اختلاف نتیجه را واگذار کنیم. مقداری نیز بازیکنان تیم از نظر بدنی تحلیل رفتند که تأثیر گذار بود؛ اگر بازیکنان با تجربه‌تری داشتیم و بازیکنان آماده‌تر بودند قطعاً پیروز میدان تیم رعد پدافند بود.

وی در ادامه گفت: تیم ما یک تیم نظامی است و از اصفهان کار خود را شروع کرده، ده سال از تشکیل تیم می‌گذرد و ۷ سال سابقه حضور در لیگ برتر را داریم و از بازیکنان ملی‌پوش، لیگ برتری و مستعد بسکتبال حمایت می‌کنیم، سیاست باشگاه حمایت از ورزش و بسکتبال است، بازیکنان مجدد به تیم‌های لیگ برتری برمی‌گردند و کمک می‌کنند. انتظار زیادی از بازیکنان جوان که ۵۰٪ آنان برای اولین بار در لیگ برتر حضور دارند، وجود ندارد اما ایجاد انگیزه و نشان دادن استعداد بازیکنان وظیفه ما است که بتوانند با نمایش قابل قبول رویکرد خوبی که دارند در آینده داشته باشند.

کد خبر 699086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.