حاتمی: همه برای ذوب آهن می‌جنگیم/ امیدوارم شایعه پیوستن حدادی به واقعیت تبدیل شود

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: همیشه اولین بازی سخت‌ترین بازی است، همه ما برای پیروزی تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز -چهارشنبه سوم آبان‌ماه- در اولین دیدار لیگ برتر بسکتبال تیم ذوب آهن در ورزشگاه ملت از ساعت ۱۵ با حضور هواداران میزبان تیم رعد پدافند هوایی بود که این دیدار در نهایت تیم ذوب آهن با نتیجه ۷۶ بر ۶۸ به پیروزی رسید.

مهران حاتمی در خصوص پیروزی تیمش مقابل رعد پدافند، اظهار کرد: همیشه اولین بازی سخت‌ترین بازی است؛ در نیمه اول تیم عملکرد مناسبی نداشت اما از نیمه دوم روند به سود ما تغییر کرد و در کوارتر سوم و چهارم بهتر بودیم و نتیجه بازی به سود ذوب آهن رقم خورد؛ از عملکرد تیم راضی نیستم اما خوشحالم در روزی که تیم خوب کار نکرد نتیجه را کسب کردیم. امروز نفرات اصلی تیم به دلایلی در کنار ما نبودند.

وی در خصوص اضافه شدن بازیکنان خارجی به ترکیب تیم ذوب آهن، بیان کرد: در لیگ گذشته ذوب آهن بازیکن خارجی داشت که قراردادش دو برابر مجموع قرار داد بازیکنانی است که ما گرفتیم. خوشحالم که با بودجه‌ای که از نظر خودم در لیگ ایران جایگاه ششم را دارد توانستیم بازیکنان خوب و قابل قبولی را جذب کنیم.

حتمی در خصوص داوری ادامه داد: نظری در مورد داوری ندارم اما امیدوارم که کمیته داوران بهتر بازی‌ها و عملکرد داوری را دنبال کند.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن در خصوص بازی بعد این تیم مقابل شهرداری گرگان، تصریح کرد: بازی بعد مقابل تیم گرگان در شهر گرگان است، بازی مقابل گرگان یک بازی مثل دیگر بازی‌هاست و فرقی برای من ندارد به هرحال من مربی‌ام یک سال در این تیم حضور دارم سال دیگر در تیم دیگری هستم، در حال حاضر همه ما برای ذوب آهن می‌جنگیم.

حاتمی در خصوص جذب حامد حدادی و بازیکن خارجی دوم ذوب آهن، گفت: بازیکن خارجی دوم تیم قرار بود زودتر به تیم اضافه شود اما به دلیل وجود یک سری مشکلات این اتفاق رخ نداد، مشکلات حل شده و به زودی باکس به تیم اضافه می‌شود و در ادامه لیگ از وی استفاده می‌کنیم، در خصوص حضور حدادی در ذوب آهن باید بگویم انشااله این شایعه به واقعیت بپیوندد، من نیز امیدوارم این اتفاق بیافتد اما به طور رسمی چیزی از سمت باشگاه به من اعلام نشده است.

کد خبر 699082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.