ذوب آهن ۷۶ - رعد پدافند ۶۸/ پیروزی گاندوهای بلند قامت در اولین دیدار

تیم بسکتبال ذوب آهن در مقابل رعد پدافند در اولین دیدار لیگ برتر بسکتبال به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز -چهارشنبه سوم آبان‌ماه- در اولین دیدار لیگ برتر بسکتبال تیم ذوب آهن در ورزشگاه ملت از ساعت ۱۵ با حضور هواداران میزبان تیم رعد پدافند هوایی بود که این دیدار در نهایت تیم ذوب آهن با نتیجه ۷۶ بر ۶۸ به پیروزی رسید.

اسامی بازیکنان تیم بسکتبال ذوب آهن: مسعود سلیمانی، محمدرضا اکبری، رسول مظفری، اصغر کاردوست، سیامک ترابی‌خواه، حسین مکاریان، مهدی مرادی نسب، روزبه ارغوان، علی کاشانی، شایان پور کاوه، کیارش شبانیان، جونز جمیل

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن: مهران حاتمی

کوارتر اول:

در ابتدای بازی ذوب آهن با دو پرتاب پیش افتاد و هر دو تیم در امتیاز ۵ به تساوی رسیدند اما با پرتاب ۳ امتیازی رعد پدافند این تیم در امتیازگیری جلو افتاد و این برتری در امتیازگیری را حفظ کرد. در ادامه شاهد درگیری بین بازیکنان دو تیم زیر سبد ذوب آهن بودیم که به تیم رعد پدافند پرتاب داد، تیم مهمان با دقت در پرتاب و بازی تیمی خوب توانستند با نتیجه ۲۲ بر ۲۰ با برتری به کوارتر دوم بروند.

کوارتر دوم:

در کوارتر دوم همچنان تیم رعد پدافند در امتیازگیری پیش بود و حملات شاگردان حاتمی بر روی سبد رعد بی تأثیر بود. با پنج اخطاره شدن گاندوها کار برای این تیم سخت‌تر شد. در این کوارتر نیز تیم پدافند با نتیجه ۲۰ بر ۱۸ به برتری رسید.

کوارتر سوم:

در کوارتر سوم گاندوها قوی‌تر بازی را شروع کردند و در امتیازگیری پیشی گرفتند و توانستند با جبران امتیازات عقب افتاده اختلاف ۸ امتیازی ایجاد کنند. در کوارتر سوم تیم ذوب آهن با نتیجه ۲۶ بر ۱۰ با اقتدار تیم برتر شد.

کوارتر چهارم:

گاندوها در این کوارتر همچون کوارتر سوم در امتیازگیری خوب عمل کردند اما پرتاب‌های ناموفقی نیز داشتند اما این باعث نشد تا اختلاف امتیاز خود را با حریف از دست بدهند. در این کوارتر ذوب آهن نتیجه را ۷۶ بر ۶۸ کرد تا در اولین دیدار از لیگ برتر با اقتدار به پیروزی برسد.

کد خبر 699073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.