نرخ سرویس مدارس در کرمانشاه با تاخیر اعلام شد

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از ابلاغ نرخ سرویس مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا دوستی امروز چهارشنبه _ سوم آبان گفت: پس از پیگیری‌های متعدد سرانجام نرخ کرایه سرویس مدارس ابلاغ شد و از امروز قابل اجرا است.

وی افزود: نرخ کرایه سرویس مدارس برای خودروهای سواری برای مسیرهای تا پنج کیلومتر ماهانه ششصد هزار تومان است و برای مسیرهای بیشتر از پنج کیلومتر به ازای هر کیلومتر پنجاه هزار تومان به این نرخ اضافه می‌شود.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: نرخ کرایه سرویس مدارس برای خودروهای "وَن" برای مسیرهای تا پنج کیلومتر ماهانه چهارصد هزار تومان است و برای مسیرهای بیشتر از پنج کیلومتر به ازای هر کیلومتر چهل هزار تومان به آن اضافه می‌شود.

وی نرخ کرایه سرویس مدارس برای مینی بوس و برای مسیرهای تا پنج کیلومتر ماهانه سیصد هزار تومان عنوان کرد و افزود: برای مسیرهای بیشتر از پنج کیلومتر هم به ازای هر کیلومتر سی هزار تومان به این کرایه اضافه می‌شود.

دوستی گفت: والدین در صورت مشاهده اضافه دریافت نرخ کرایه توسط سرویس مدرسه می‌توانند اعتراض خود را به مدیر مدرسه اعلام کنند و مدیر مدرسه نیز موظف است مراتب را به کارگروه ماده ۱۸ که کارگروه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان است اعلام کند و این کارگروه نظارتی مشتمل بر آموزش و پرورش، شهرداری و سایر نهادهای نظارتی می‌باشد و مرجع رسیدگی به شکایت می‌باشد

وی در پایان گفت: ساماندهی سرویس مدارس از چهارم مهرماه سال جاری شروع شده است و تاکنون بیش از دو هزار راننده در سامانه سپند ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: رانندگان برای ثبت نام ابتدا باید به سامانه سپند مراجعه کرده و پس از تائید مدارک فردی و نیز مدارک فنی خودرو برای آنها کارت سرویس مدرسه صادر می‌شود.

دوستی از والدین خواست، حتماً از راننده سرویس مدرسه بخواهند که " کارت سرویس" خود را ارائه کند.

کد خبر 699068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.