پایانه مرزی پرویزخان مقام نخست کشور را در ترانزیت ورودی کسب کرد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: پایانه مرزی پرویزخان در شش ماه نخست سال‌جاری توانسته است مقام اول کشور را در ترانزیت ورودی کسب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریبرز کرمی امروز چهارشنبه _ سوم آبان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پایانه مرزی پرویزخان با رشد ۹۱ درصدی تردد ناوگان و رشد ۹۰ درصدی تناژ توانسته است مقام اول کشور در ترانزیت ورودی به کشور را کسب کند.

وی افزود: طی ۶ ماهه سال‌جاری تعداد ناوگان ورودی به پایانه مرزی پرویزخان، ۴۲ هزار دستگاه با رشد ۹۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل و تناژ ترانزیت ورودی، ۱ میلیون و ۱۶۸ هزار تن است. در مقایسه با سال گذشته در همین بازده زمانی، رشدی ۹۰ درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره تناژ کالای بارگیری شده از پایانه مرزی پرویزخان به سمت اقصی نقاط کشور خاطرنشان کرد: ۷۸۴ هزار تن کالا از پایانه مرزی پرویزخان با افزایش ۲۰۸ درصدی نسبت به سال قبل داشته است.

وی تاکید کرد: طی شش ماه نخست سال‌جاری، ۳۱ هزار خودرو ناوگان حمل و نقل کالا از پایانه مرزی پرویزخان، کالای مورد نیاز کشور را جابجا کرده‌اند که نسبت به سال گذشته، افزایش ۲۱۷ درصدی را شاهد هستیم.

کرمی گفت: بیشتر تناژ جابجایی کالا از پایانه مرزی پرویزخان با افزایش ۳۹ درصدی در تناژ و ۳۵ درصدی در تعداد ناوگان و پایانه مرزی سومار با رشد ۲۷ درصدی در تناژ و ۲۱ درصدی در تعداد ناوگان طی ۶ ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته در همین بازده زمانی را در بین پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه دارند.

وی افزود: جابجایی کالا از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه، ۱۳ درصد و تعداد ناوگان ۱۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

کد خبر 699033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.