زمین‌گیر شدن سوداگر مرگ با ۲۰۸ کیلو تریاک در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری سوداگر مرگ و کشف ۲۰۸ کیلو و ۱۴۰ گرم تریاک طی عملیات پلیس هرمزگان درمحور جاسک به سیریک خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در راستای انجام اقدامات اطلاعاتی مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد افرادی به هویت معلوم در امر حمل و توزیع مواد مخدر در قالب یک باند حرفه‌ای در سطح استان هرمزگان فعالیت دارند که تحقیقات مقدماتی طی کار اطلاعاتی انجام و صحت خبر تأیید و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات ویژه پلیسی و انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی فعالیت عوامل باند مذکور رصد و مشخص گردید عوامل فوق قصد دارند محموله مواد مخدر را بوسیله یک دستگاه خودروی سواری پژ و۴۰۵ از مسیر شهرستان جاسک به سیریک حمل نمایند.

سردار جاویدان تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیر تردد قاچاقچیان در محور جاسک – سیریک مشخص شد و تکاوران پلیس هرمزگان در قالب ۳ تیم پوششی و عملیاتی با اجرای کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار داده و خودروی پژو ۴۰۵ حامل مواد را در حوالی روستای نوگر به سمت شهرستان سیریک شناسایی و دستور ایست صادر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه راننده خودرو با مشاهده مأموران مسیر خود را تغییر و قصد فرار داشت، اضافه کرد: با سرعت عمل بالای مأموران و پس از تعقیب و گریزی کوتاه خودروی قاچاقچیان توقیف و در بازرسی از آن ۲۰۸ کیلو و ۱۴۰ گرم ماده مخدر تریاک کشف و یک متهم در این زمینه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان تاکید کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت مستمر و با اقتدار در دستور کار پلیس قرار دارد و لازم است شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و توزیع مواد مخدر، مراتب را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سامانه تلفنی ۱۲۸ به پلیس گزارش نمایند.

کد خبر 699023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.