بانوی ملی‌پوش اصفهانی اسنوکر به‌دنبال قهرمانی در مسابقات کشوری

ارمغان حسنی ملی‌پوش اصفهانی و نفر نخست اسنوکر ایران در بیست‌وچهارمین دوره رنکینگ اسنوکر و سی‌ویکمین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد کشوری بانوان به‌میزبانی استان فارس حضور پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز _چهارشنبه سوم آبان‌ماه ۱۴۰۲_ و به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی، بیست‌وچهارمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان با حضور ۲۱ ورزشکار از هفت هفت استان تهران، قزوین، خراسان‌رضوی، یزد، کهگیلویه‌وبویراحمد، کرمان و اصفهان و همچنین سی‌ویکمین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان با حضور ۳۲ ورزشکار از هشت استان فارس، یزد، کرمان، اصفهان، خراسان‌رضوی، خوزستان، تهران و بوشهر برگزار می‌شود.

ارمغان حسنی بانوی ملی‌پوش اصفهانی و نفر نخست رنکینگ اسنوکر کشورمان که در عضویت باشگاه پادما یدک اصفهان نیز قرار دارد به‌عنوان مدعی قهرمانی در بیست‌وچهارمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری حضور دارد؛ گفتنی است نخستین بازی حسنی در مرحله گروهی دقایقی‌قبل در برابر الهام مانی آغاز شد و هم‌اکنون در جریان است.

این ملی‌پوش اصفهانی در دوره قبل این تورنمنت به نایب‌قهرمانی رسید و برای فتح دوره جدید به شیراز رفته است؛ لازم به‌ذکر است سعیده‌سادات صنعتی، ندا رمضانی و رقیه جلیل‌وند دیگر رقبای حسنی در مرحله گروهی هستند و بازیکن پادما برای صعود به مرحله حذفی فردا سایر بازی‌های خود را انجام می‌دهد.

مسئولیت برگزاری این مسابقات برعهده شیرین زرین خواهد بود، سرداور فاطمه سلمانی و داوران نیز لیلا شاکرمی و زهرا غلامی هستند. گفتنی است این دوره از رقابت‌ها سوم تا هفتم آبان‌ماه به‌میزبانی هیئت بولینگ‌وبیلیارد استان فارس و در شهر شیراز برگزار می‌شود.

کد خبر 698998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.