مدیریت پدافند غیرعامل، کشور را بیمه می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: مدیریت پدافند غیرعامل در تمامی حوزه‌ها، می تواند کشور را در عرصه‌های گوناگون بیمه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌السلام حسن علیدادی سلیمانی امروز _چهارشنبه سوم آبان ماه_ همزمان با آغاز هفته نکوداشت پدافند غیرعامل، در دیدار با دبیران پدافند غیرعامل دستگاه‌های اجرایی با گرامیداشت یاد شهدای غزه، اظهار کرد: نیاز داریم در پدافند به صورت جدی و با دانش لازم، برنامه قوی، انگیزه بالا و زیرساخت‌ها و امکانات قوی ورود کنیم.

وی با تقدیر از دبیران پدافند غیرعامل حاضر در نشست، ثمره شیرین پدافند غیرعامل را بازدارندگی در تمامی حوزه‌های متصور در کشور بیان کرد و افزود: ضرورت دارد به صورت جدی روی پدافند غیرعامل حساب کنیم و همان‌طور که عملیات‌ها و جنگ‌ها در زمان‌ها و دوره‌های مختلف به‌روز می‌شوند، در پدافند هم باید ابزارهای جدید داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان همراهی و همفکری دستگاه‌های اجرایی برای ایفای نقش مطلوب در حوزه پدافند غیرعامل را موجب پیشرفت و بازدارندگی در عرصه‌های گوناگون دانست و گفت: مدیریت پدافند غیرعامل در تمامی حوزه‌ها، می‌تواند کشور را در عرصه‌های گوناگون بیمه کند.

به گزارش ایمنا، در این نشست دکتر جلالی معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار، کریمی مدیرکل پدافند غیرعامل و دبیر شورای پدافند غیرعامل استان کرمان حضور داشتند.

کد خبر 698996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.