کشف محموله ۲۵ میلیاردی روغن موتور قاچاق در پارکینگ منزل مسکونی

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله ۱۷ هزار و ۵۰۰ لیتری روغن موتور خودروی قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در پارکینگ یک منزل مسکونی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و شناسایی محل‌های انبار کالای قاچاق، با اشراف اطلاعاتی خود از نگهداری محموله کالای قاچاق در پارکینگ منزلی مسکونی در یکی از محلات سطح شهر مطلع شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کار دقیق پلیسی، طی هماهنگی با مقام قضائی از محل مذکور بازدید و در نتیجه این عملیات ۱۷ هزار و ۵۰۰ لیتر روغن موتور خارجی که بدون اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: کشف محموله کالاهای قاچاق و برخورد قاطع با قاچاقچیان کلان در اولویت‌های مأموریتی این فرماندهی قرار دارد و اجازه نخواهیم داد عده‌ای سودجو با قانون‌گریزی به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود باشند.

کد خبر 698983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.