رئیس‌جمهور پیگیر راه‌اندازی متروی قم است

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: رئیس جمهور پیگیر راه‌اندازی متروی قم است و جلسه امروز به منظور بررسی وضعیت و زیرساخت‌های متروی قم برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید سجاد انوشه امروز – چهارشنبه سوم آبان ماه- در نشست هماهنگی پروژه متروی قم که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه با توجه به شرایط قم و محیا بودن زیرساخت‌های مترو و دپوی رام‌های قطار در شهرداری مشهد برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه اینکه قطارهای جدید شهرداری قم به جمع بندی رسیده و در حال تولید است، مطرح کرد: اگر مصوبه این جلسه به تحویل قطارهای مشهد به قم باشد، قطعاً قطارهای تولید شده قم به مشهد خواهد رسید.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: در بازدید از متروی قم بررسی خواهد شد که اگر خط متروی قم از نظر زیرساخت‌ها کاملاً آماده است، ناوگان به آن تزریق شود ولی اگر هنوز زیرساخت‌ها محیا نیست، مصوبه این جلسه این باشد که فعلاً امکان تزریق واگن وجود ندارد.

وی اضافه کرد: اگر تا زمان بهره‌برداری از خط سوم متروی مشهد قطارهای جدید نرسید، الزاماً قطارهایی که به قم آمده است برگشت داده خواهد شد.

کد خبر 698981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.