متروی مشهد نیازمند ۱۶۵ واگن است

شهردار مشهد گفت: برای خط سوم متروی مشهد تعداد ۱۶۵ واگن نیاز داریم و اگر واگن‌هایی که در حال تولید است به موقع به قم نرسد، قطعاً با مشکلاتی مواجه خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا قلندر امروز _چهارشنبه سوم آبان ماه_ در نشست هماهنگی پروژه متروی قم که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه در شهر مشهد ۴ خط قطار شهری در دستورکار قرار دارد، اظهار کرد: فاز نخست خط سوم متروی مشهد در حال ریل‌گذاری است.

وی با بیان اینکه تست گرم این خط در ایام دهه فجر انجام خواهد شد، افزود: برای خط سوم متروی مشهد تعداد ۱۶۵ واگن نیاز داریم و اگر واگن‌هایی که در حال تولید است به موقع به قم نرسد، قطعاً با مشکلاتی مواجه خواهیم شد.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه در شهر مشهد مطالبه جدی بهره‌برداری از خط سه مترو وجود دارد، خاطرنشان کرد: بیشتری بخش بودجه شهرداری مشهد برای خط سه مترو اختصاص پیدا کرده است و اگر این خط به موقع به بهره‌برداری نرسد، آبروی شهر در خطر خواهد بود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی این خط جز دستورات و پیگیری‌های رئیس جمهور نیز بوده است، تاکید کرد: تلاش ما بر این است که هم مشکل قم حل شود و هم مشکلی در روند بهره‌برداری از خط سوم متروی مشهد به وجود نیاید.

کد خبر 698975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.