سپاهان جزو باشگاه های بزرگ کشور است/ برای حضور موفق وارد مسابقات می‌شویم

سرمربی تیم والیبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان گفت: سپاهان جزو باشگاه‌های بزرگ کشور است، از سال گذشته به صورت حرفه‌ای والیبال بانوان را دنبال کرده و برنامه ریزی خوبی در کلیه رده های سنی داشته است.

فریبا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درخصوص شرایط تیمش، اظهار کرد: سه هفته است که تمرینات تیم را شروع کرده ایم، کلیه بازیکنانی که تا به‌حال جذب شده‌اند و در تیم حضور دارند ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه‌اند که کلیه آن‌ها بومی هستند.

وی افزود: هفت تیم در سوپر لیگ بانوان شرکت کرده‌اند، با آن‌که تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات کم است اما از لحاظ کیفیت تیم‌های خوبی هستند. مسابقات از فردا پنجم آبان‌ماه استارت خواهد خورد، زمان کوتاهی است تمرینات تیمی را شروع کرده‌ایم اما به دلیل اینکه بازیکنان با بدنسازی شرایط بدنی خودشان را حفظ کرده اند نگرانی از این بابت نخواهیم داشت.

سرمربی تیم والیبال بانوان سپاهان گفت: سعی می‌کنیم برای حضوری خوب و موفق تیم را آماده کنیم تا بتوانیم به خوبی ظاهر شویم. تیم کاملاً بسته شده و بازیکن دیگری جذب نخواهد شد اما اگر نیازی به بازیکن داشتیم در نیم فصل جذب خواهیم کرد.

وی در خصوص دیدار اول سپاهان مقابل تیم پیکان تصریح کرد: پیکان از جمله باشگاه‌های باتجربه لیگ به شمار می‌رود که از بازیکنان جوان و چند ملی‌پوش بهره می‌برد، امیدوارم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و دست پر از زمین خارج شویم.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: سپاهان جزو باشگاه‌های بزرگ کشور است، از سال گذشته به صورت حرفه‌ای والیبال بانوان را دنبال کرده و برنامه ریزی خوبی در کلیه رده‌های سنی داشته است. خوشبختانه امسال دو تیم خوب و دو نماینده استان اصفهان یعنی سپاهان و ذوب‌آهن را در سوپر لیگ بانوان خواهیم داشت.

کد خبر 698947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.