گردشگری، تبلیغات ایران‌هراسی را خنثی می‌کند

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: امروز به‌عنوان یک ضرورت گردشگری، درهای کشور باید باز شود تا گردشگران بتوانند به ایران سفر کنند، این مورد مزیت نسبی ما است و از این طریق تمام تبلیغات ایران‌هراسی منتفی می‌شود.

به گزارش ایمنا، عزت‌الله ضرغامی روز چهارشنبه در حاشیه هیئت دولت در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره لغو روادید با کشورها، اظهار کرد: صبح امروز جلسه کمیسیون سیاسی و امنیتی دولت به ریاست وزیر کشور برگزار بخش زیادی از کشورهایی که پیشنهاد لغو روادیدشان داده شده بود به اتفاق آرا، رأی آوردند.

وی افزود: درباره برخی کشورها که ملاحظاتی بود ادامه بررسی به جلسه آینده کمیسیون موکول شد که پس از بررسی در جلسه آینده اسامی تمامی این کشورها اعلام می‌شود.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: امروز به‌عنوان یک ضرورت گردشگری، درهای کشور باید باز شود تا گردشگران بتوانند به ایران سفر کنند که این مزیت نسبی ما است؛ هر گردشگری که به ایران می‌آید باوجود برخی مشکلاتی که در کشور داریم، دیدگاهش در نظرسنجی‌ها بالای ۹۰ درصد نسبت به ایران عوض می‌شود این یعنی تمام تبلیغات ایران‌هراسی منتفی می‌شود.

وی گفت: خوشبختانه امروز کشور منسجم و همراه است و باید درهای کشور را باز کنیم تا گردشگران راحت به ایران بیایند، این حق همه مردم دنیاست.

ضرغامی یادآور شد: لغو متقابل روادید هم به طور طبیعی در دستور کار وزارت خارجه است اما آنچه ما در وزارت میراث فرهنگی و گردشگری دنبال می‌کنیم این است که مردم همه کشورها بتوانند راحت به ایران سفر کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 698923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.