دولت منابع لازم برای تامین شیر مدارس دولتی را تصویب کرد

سخنگوی دولت از تصویب منابع لازم و محل تامین این منابع برای اختصاص شیر به مدارس دولتی خبر داد.

به گزارش ایمنا، علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دولت امروز آئین‌نامه اجرایی ماده ۴ قانون مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق را تصویب کرد تا انگیزه کافی برای ساخت نیروگاه و حرکت جهشی در تولید برق ایجاد شود.

وی افزود: همچنین مصوبه دیگری برای تأمین منابع خرید برق تولیدی نیروگاه‌های تجدید پذیر، انجام شد تا از محل صرفه‌جویی همین نیروگاه، منابعی در اختیار آنها قرار بگیرد.

سخنگوی دولت همچنین از تصویب منابع لازم و محل تأمین این منابع برای اختصاص شیر به مدارس دولتی خبر داد و گفت: دولت منابع لازم برای تأمین شیر مدارس دولتی را تصویب کرد.

بهادری جهرمی در بخش دیگری از سخنان خود درباره وقایع اخیر غزه نیز اظهار کرد: شاهد کشتار کودکان و زنان و غیرنظامیان در نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی هستیم که شورای امنیت ثابت کرد، ناتو توان جلوگیری از جنگ را ندارد.

سخنگوی دولت اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷۰۰ غیرنظامی در غزه شهید شدند از این رو باید نهادهای بین‌المللی تدبیر عاجلی برای مقابله با این حجم از وحشی‌گری داشته باشند.

کد خبر 698922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.