افزایش درآمدهای شهرداری ساری در شش ماه نخست سال جاری

شهردار ساری از افزایش درآمدهای این شهرداری در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، محمدحسین قبادی شهردار ساری در هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر، میزان درآمد شهرداری ساری در شش‌ماهه نخست سال گذشته را ۳۸۰ میلیارد تومان دانست و اظهار کرد: این میزان در بازه زمانی امسال به ۵۷۵ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی از پرداخت ۱۱۴ میلیارد تومان به تأمین اجتماعی در چهارماهه نخست امسال توسط شهرداری خبر داد و افزود: ۵۲۷ میلیارد تومان نیز در همین بازه زمانی پرداخت حقوق داشتیم که با توجه به اعمال قانون تبدیل وضعیت ایثارگری و افزایش رفاهیات میزان پرداختی حقوق کارکنان شهرداری در سال جاری ۶۰ درصد افزایش پیدا کرد.

پرداخت ماهانه ۶۰۵ میلیارد تومان بابت بدهی حمل زباله در سال‌های گذشته

شهردار ساری با اشاره به اینکه ۴۲ میلیارد تومان برای حمل زباله به استان گلستان پرداخت‌شده است، تاکید کرد: ماهانه ۶.۵ میلیارد تومان بابت حمل زباله برای بدهی گذشته پرداخت می‌شود.

قبادی، افزود: از زمان حضورم در شهرداری تاکنون ۵۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای حمل زباله پرداخت‌شده است، همچنین در همین مدت ۴۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای اجرای احکام دادگستری پرداخت شد.

شهردار ساری به پروژه ملی نیروگاه زباله‌سوز ساری اشاره و اضافه کرد: در شش‌ماهه نخست امسال ۱۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه زیست‌محیطی جذب‌شده است و ۲۴۰ میلیارد دیگر نیز در دست اقدام قرار دارد.

قبادی، اصلاح رفیوژ بلوار کشاورز با پیشرفت ۸۰ درصدی را از اقدامات عمرانی این شهرداری نام برد و تصریح کرد: تملک ۱۰ پلاک در اول پروژه پل تا پل از برنامه‌های مهم شهرداری است که در دست اقدام وجود دارد.

شهردار ساری به همکاری بانک شهر بابت پرداخت حقوق اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر حقوق عقب‌مانده نداریم و طی روزهای آتی حقوق مهرماه کارکنان نیز پرداخت خواهد شد این در حالی است که در مشابه سال گذشته سه ماه حقوق عقب‌مانده داشتیم.

لایروبی رودخانه تجن پس از ۶ سال

قبادی، لایروبی رودخانه تجن بعد از شش سال را از دیگر اقدامات شهرداری ساری برشمرد و گفت: اخذ مجوز برای راه‌اندازی معدن شن و ماسه از برنامه‌های مهم شهرداری است.

وی ادامه داد: معتقدم شهرداری با این حجم از فعالیت عمرانی نیازمند معدن اختصاصی است البته فعالیت عمرانی باوجود همه این مشکلات در حال انجام است.

قبادی، سم‌پاشی درختان نارنج سطح شهر پس از ۵ سال را از دیگر اقدامات این شهرداری نام برد و افزود: ۳۹۰ هزار لیتر سم‌پاشی از درختان سطح شهر انجام شد.

شهردار ساری اظهار کرد: سال گذشته تخلفاتی در زمینه تبدیل وضعیت صورت گرفت که توسط دستگاه‌های نظارتی در حال پیگیری است.

کد خبر 698913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.