تسهیلات ارائه شده به کمیته امداد اثربخش بوده است / لزوم خودکفایی و اشتغال مددجویان

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان اصفهان گفت: کمیته امداد یکی از نهادهایی است که در تعامل با نظام بانکی قدم بر می‌دارد و تمام تسهیلات ارائه شده به آنها اثربخش بوده است و دغدغه‌ای برای پیگیری آنها نداشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرشید ساعدی امروز _چهارشنبه سوم آبان‌ماه_ در جشن خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان، با بیان اینکه کمیته امداد در امر خودکفایی و اشتغال بسیار کوشا بوده است، اظهار کرد: یکی از بزرگترین دغدغه‌های نظام بانکی، اثربخش بودن تسهیلات است.

وی افزود: کمیته امداد یکی از نهادهایی است که در تعامل با نظام بانکی قدم بر می‌دارد و تمام تسهیلات ارائه شده به آنها اثربخش بوده است و دغدغه‌ای برای پیگیری آنها نداشته‌ایم.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان اصفهان با تاکید بر اثربخش بودن تمام تسهیلات ارائه شده به این نهاد، تصریح کرد: با توجه به محدود بودن منابع بانکی، اثربخشی تسهیلات ارائه شده از مهم‌ترین اهداف است و اعداد و ارقام بیانگر انجام شدن وظایف به خوبی است.

وی ضمن تشکر از تمام شبکه بانکی استان اصفهان به منظور همراهی با نهادهایی از جمله کمیته امداد و بهزیستی، ادامه داد: آمار مطالبات تسهیلات ارائه شده صفر است و بازگشت هرگونه تسهیلات پرداخت شده هنگام زمان خود بوده و مجدد به پرداخت‌های بعدی اختصاص یافته است.

ساعدی گفت: کمیته امداد با تعاملی بسیار سازنده در جهت رفع موانع و فرایندهای مختلف قدم برداشته است و با اقداماتی که انجام شده، حدود پنج تا شش فرایند از فرایندهای ارائه تسهیلات به مددجویان کاسته شده است.

کد خبر 698898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.