مراحل تدوین لایحه بودجه به دقیقه نود موکول نشود

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: نباید مراحل تدوین لایحه بودجه به دقیقه نود موکول شود و لازم است بازه زمانی کافی برای چکش‌کاری و بررسی دقیق‌تر قبل از تصویب مدنظر باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، توماج وحید افشار امروز _چهارشنبه سوم آبان‌ماه_ در جلسه فوق‌العاده کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه، اظهار کرد: مدیریت شهری همواره برای دریافت مشاوره و راهنمایی‌ها با هدف استفاده هرچه بهتر در خدمات‌دهی به شهروندان و وصول درآمدهای پایدار استقبال می‌کند.

وی با اشاره به تدوین لایحه، جمع‌بندی بودجه و تعرفه عوارض و خدمات شهرداری، افزود: شهرداری ارومیه در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تشکیل کارگروه‌های لازم برای تدوین لایحه بودجه و تعرفه عوارض و خدمات شهرداری اقدام کند.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: نباید مراحل تدوین لایحه بودجه به دقیقه نود موکول شود و بازه زمانی کافی برای چکش‌کاری و بررسی دقیق‌تر قبل از تصویب مدنظر باشد.

وحیدافشار ضمن پیگیری آخرین وضعیت پرداختی حقوق کارکنان، تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه، تصویب مصوبات لازم و سیاست‌گذاری برای تأمین منابع مالی و پرداخت به موقع حقوق کارکنان شهرداری است.

وی اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری با برنامه‌ریزی‌های لازم برای پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان و کارگران زحمت‌کش اهتمام ویژه دارد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید کرد: با توجه به اینکه برخی پیمانکاران از سال‌های گذشته طلب دارند، شهرداری برای جلب رضایت خاطر آن‌ها معوقات سال‌های قبل را در اولویت پرداخت قرار دهد.

کد خبر 698871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.