اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی برای بهینه‌سازی سیستم روشنایی پارک‌های منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای افزایش لوکس نوری بوستان‌ها و پارک‌های محلی این منطقه در نظر گرفته شده است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بهینه‌سازی و افزایش سیستم روشنایی پارک‌های منطقه هفت شهرداری اصفهان اظهار کرد: بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای افزایش لوکس نوری بوستان‌ها و پارک‌های محلی این منطقه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شبکه نوری پارک محلی فرشته با هزینه‌ای بالغ‌بر دو میلیارد ریال بهینه و به‌روزرسانی شده است، افزود: افزایش توان نوری بوستان‌های بنفشه واقع در خیابان یکتا و مجموعه فضای سبزهای خیابان گلستان نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به درخواست‌های شهروندان در خصوص افزایش میزان نور سایت‌های بازی کودکان در این منطقه تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون سیستم روشنایی سه سایت بازی کودکان بهینه‌سازی شده است.

وی ادامه داد: پارک‌های توحید، بهشت، پرستار، شقایق، غرضی و شهرک میلاد نیز برای افزایش ظرفیت سیستم روشنایی در نظر گرفته شده است و امیدواریم تا پایان سال شبکه روشنایی آن‌ها نیز به‌روزرسانی شود.

سلطان‌آقایی اضافه کرد: همزمان با اصلاح شبکه روشنایی منطقه، رنگ‌آمیزی المان‌های موجود در پارک‌ها شامل پایه‌های روشنایی، حوض آب‌نما، وسایل حرکت درمانی و مجموعه‌های بازی کودکان و مبلمان آن‌ها نیز در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز بهینه‌سازی آب‌نمای پارک یکتا واقع در خیابان خردمند شامل اصلاح ابنیه، کاهش عمق و نورپردازی آن با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۶۰ میلیون تومان صورت گرفته است.

کد خبر 698867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.