آسفالت‌ریزی یک میلیون مترمربع از معابر شهر ارومیه

شهردار ارومیه گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری ارومیه آسفالت‌ریزی معابر و خیابان‌های شهر بود، برای امسال آسفالت یک میلیون مترمربع را وعده داده بودیم و تاکنون نیز به آن عمل کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین مهدی‌زاده امروز _چهارشنبه سوم آبان‌ماه_ در مسجد یا زهرا (س) ارومیه و در جمع اهالی محله حسین‌آباد و منطقه کمربندی خاتم‌الانبیاء (ص) اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری ارومیه آسفالت‌ریزی معابر و خیابان‌های شهر بود، امسال برای آسفالت یک میلیون مترمربع وعده داده بودیم و تاکنون نیز به آن عمل کرده‌ایم.

وی افزود: این یک میلیون مترمربع بدون احتساب لکه‌گیری خیابان‌ها است و تا پایان سال این تعداد به یک میلیون و ۲۰۰ هزار مترمربع خواهد رسید.

شهردار ارومیه با اشاره به وسعت شهر و ضرورت آسفالت‌ریزی در سطح معابر، خاطرنشان کرد: اگر سالی سه میلیون مترمربع آسفالت‌ریزی صورت گیرد، در بازه زمانی ۱۰ ساله تمام خیابان‌ها و معابر شهر آسفالت‌ریزی خواهد شد.

مهدی‌زاده با بیان اینکه منطقه دو و منطقه سه بیشترین سهم را در آسفالت‌ریزی را داشته‌اند، تصریح کرد: تردد ماشین‌آلات سنگین در کمربندی ارومیه که شمال و جنوب استان آذربایجان‌غربی را به هم متصل می‌کند، انجام می‌شود. کمربندی خاتم‌الانبیاء (ص) عملکرد کشوری و بین‌المللی دارد و نباید تنها از شهرداری انتظار داشت که همه مشکلات آن را حل کند.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی در کمربندی و مشکلات موجود، تاکید کرد: لازم است همه مجموعه‌ها پای کار بیایند، مورد فاضلاب شهر از این منطقه می‌گذرد و کار کردن در این منطقه را با مشکل مواجه می‌کند.

شهردار ارومیه با اشاره به تأخیر در افتتاح پروژه دوربرگردان زیرگذر المهدی در کمربندی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: مسئله فاضلاب ۱۷ روز اقدامات عمرانی در زیرگذر را به تأخیر انداخت.

مهدی‌زاده اظهار کرد: این زیرگذر بار ترافیک را کم می‌کند، قول تکمیل آن را در بازه زمانی ۱۰۰ روزه داده بودیم که با ۲۵ روز تأخیر آن را افتتاح کردیم و حدود ۶۰ میلیارد تومان برای این زیرگذر هزینه شده است.

کد خبر 698861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.