برگزاری تجمع بزرگ «مرهم برای غزه» با حضور داوطلبان جمعیت هلال احمر در کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان از تجمع بیش از دو هزار نفر از امدادگران، داوطلبان و جوانان هلال احمر و کادر درمان علوم پزشکی به همراه خانواده های آنان در گلزار شهدای کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا فلاح امروز _سه‌شنبه دوم آبان‌ماه_ در تجمع بزرگ مرهم برای غزه اظهار کرد: بیش از دو هزار نیروی داوطلب و اعضای کادر درمان و خانواده‌های آنان با تجمع در گلزار شهدای بین‌المللی کرمان، ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه، خواستار ارسال کمک و اعزام نیروهای امدادی به فلسطین شدند.

وی افزود: در این تجمع، پس از قرائت قرآن و خواندن اشعار حماسی برای حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل، از تمام شرکت‌کنندگان دعوت شد تا با امضای بیانیه جمعیت هلال احمر، انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به امضای بیانیه توسط بیش از یک هزار نفر از شرکت کنندگان در این مراسم گفت: این تجمع، در راستای حملات دشمنانه رژیم غاصب صهیونیستی و محکوم کردن حملات وحشیانه به نیروهای امدادی، کادر درمان، خودروهای امدادی در عملیات امدادرسانی به مردم مظلوم غزه، شکل گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای هلال احمر استان و جامعه پزشکی با محکوم کردن این جنایات، ضمن اعلام به سازمان‌های بشردوستانه برای حمایت از مردم غزه خواستار بازگشایی مسیرها برای ارسال کمک‌ها و اعزام نیروهای امدادی به منطقه هستند.

کد خبر 698791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.