النصر عربستان در سودای دوازدهمین پیروزی در سیزدهمین مسابقه

تیم فوتبال النصر عربستان در ۱۲ مسابقه اخیر خود فوق‌العاده ظاهر شده و ۱۱ پیروزی و فقط یک تساوی داشته و باید در ورزشگاه پارک ریاض به مصاف تیم الدحیل قطر برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال النصر عربستان که فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا با کسب پیروزی دو بر صفر در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس ایران آغاز کرد و پس از آن هم با نتیجه سه بر یک به برتری برابر استقلال تاجیکستان دست یافت، امشب در آخرین دیدار دور رفت مرحله گروهی به مصاف تیم فوتبال الدحیل قطر خواهد رفت.

شاگردان لوئیز کاسترو که در ۱۲ مسابقه اخیرشان فوق‌العاده ظاهر شدند و ۱۱ پیروزی و فقط یک تساوی داشتند، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب _سه‌شنبه دوم آبان‌ماه_ به وقت ایران در ورزشگاه اول پارک ریاض به مصاف تیم الدحیل قطر خواهند رفتند و امید زیادی به کسب پیروزی و ۹ امتیازی شدن و صدرنشینی در گروه E لیگ‌قهرمانان آسیا دارند.

ترکیب النصر عربستان در دیدار امشب مقابل الدحیل نسبت به دیدار آسیایی اخیرش برابر استقلال تاجیکستان چهار تغییر قابل توجه داشته که عبدالله العمری، عبدالمجید الصلیهم، اوتاویو و سادیو مانه به جمع نفرات اصلی اضافه شدند و به جای علی لاجامی، سکو فوفانا، عبدالرحمن غریب و مارسلو بروزوویچ بازی می‌کنند.

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال النصر عربستان در دیدار امشب از تمام مهره‌های خارجی و هجومی خود از جمله اوتاویو، اندرسون تالیسکا، سادیو مانه و از همه مهم‌تر کریستیانو رونالدو اسطوره پرتغالی خود استفاده کرده و به دنبال برتری پُرگل مقابل الدحیل قطر در حضور تماشاگران سعودی است تا صدرنشینی‌اش را تثبیت کند.

کد خبر 698787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.