کیانشهر در مسیر توسعه قرار گرفته است

مدیر منطقه دو شهرداری اهواز گفت: با اقدامات انجام شده و نگاه ویژه مدیریت شهری، کیانشهر در مسیر توسعه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول جامعی امروز_ سه‌شنبه دوم آبان‌ماه_ در آئین افتتاح بلوار شهید فرشاد حسونی‌زاده اظهار کرد: با نگاهی که مدیریت شهری به منطقه کیانشهر دارد این منطقه در مدار توسعه قرار گرفته است، در دهه گذشته کیانشهر رشد خوبی داشت اما به دلیل مشکلات زیرساختی و به ویژه فاضلاب توقف و عقب‌گرد کرد اما در حال حاضر با اقدامات انجام شده مجدد رشد و توسعه این منطقه آغاز شده است.

وی افزود: در شش ماه نخست سال جاری ۳۸ هزار متر مربع از خیابان‌های لاله، ۱۴ هزار متر از لادن و ۳۰ هزار متر مربع در بلوار امام رضا (ع) در منطقه کیانشهر با همکاری سازمان عمران آسفالت شد.

مدیر منطقه دو شهرداری اهواز ادامه داد: پروژه انتقال آب خام به کیانشهر ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امیدوارم تا انتهای سال به ورودی میدان میوه و تره‌بار برسد تا بتوانیم برای آبیاری فضای سبز در سطح کیان‌شهر اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه اکثر ساخت و سازها به سمت کیان‌شهر آمده است، تاکید کرد: در شش ماه دوم سال قراردادهایی برای توسعه منطقه شامل احداث پارک کوی طلاب، پارک خیابان مریم ۱۳، زیرسازی و آسفالت خیابان‌های نرگس، مریم و رز و تعویض جداول تمام معابر اصلی را در پیش‌خواهیم داشت تا شاهد پیشرفت منطقه کیانشهر باشیم.

کد خبر 698756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.