چالش‌های شهرداری یکی پس از دیگری در حال رفع شدن است

شهردار اهواز گفت: با تأمین بودجه و منابع مالی تجهیزات و ماشین‌آلات خوبی در حوزه عمرانی و خدماتی و حمل و نقل برای اهواز تهیه شده است به طور کلی اتفاقات خوبی در این حوزه در حال رخ دادن است به گونه‌ای که چالش‌های شهرداری یکی پس از دیگری در حال رفع شدن هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی امروز_ سه‌شنبه، دوم آبان‌ماه_ در آئین افتتاح بلوار شهید مدافع حرم فرشاد حسونی‌زاده اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در شش ماه دوم سال جاری طرح هر هفته یک افتتاح همانند سال گذشته در اهواز اجرا می‌شود، انتظار می‌رود همکاران، مدیران سازمان‌ها و مناطق حضور پر رنگی داشته و رنگ و بوی مردم بیشتری داشته باشد.

وی افزود: شاهد حملات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی به مردم مسلمان غزه هستیم امیدوارم همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند به زودی شاهد نابودی این رژیم باشیم.

شهردار اهواز ضمن تسلیت شهادت و کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان غزه، ادامه داد: امروز روز حساسی است اگر جبهه اسلامی توسط کشورهای مسلمان حمایت نشود، شیاطین بزرگ این اجازه را به خود می‌دهند که یکی پس از دیگری برای حمایت از اسرائیل حضور پیدا کنند.

وی با دعوت از مردم و کارکنان شهرداری برای حضور در مراسم همبستگی با مردم غزه تصریح کرد: بلوار شهید فرشاد حسونی‌زاده به طول یک هزار و ۸۰۰ متر با بودجه‌ی ۱۸.۶ میلیارد تومان در منطقه کیانشهر توسط شهرداری منطقه دو احداث شد.

امینی تصریح کرد: منطقه کیان‌شهر یکی از مناطق رو به رشد اهواز است، شهرداری باید طرح‌های محرک توسعه را به منظور تعادل در اسکان و جمعیت‌پذیری و به دلیل ارائه سرانه خدماتی در این منطقه اجرا کند، امروز همه بخش‌های شهرداری بسیج شده‌اند تا تحول و ارائه خدمات بی‌منت به مردم محسوس باشد، با تلاش‌های صورت گرفته در حوزه آسفالت رضایتمندی نسبی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه به هیچ وجه کار شهرداری تعطیل نشده است، توضیح داد: از آنجایی که شهرداری با امور روزانه شهروندان سر و کار دارد در طول تاریخ امکان تعطیلی آن وجود دارد، با تأمین بودجه و منابع مالی تجهیزات و ماشین‌آلات خوبی در حوزه عمرانی و خدماتی و حمل و نقل برای اهواز تهیه شده است به طور کلی اتفاقات خوبی در این حوزه در حال رخ دادن است به گونه‌ای که چالش‌های شهرداری یکی پس از دیگری در حال رفع شدن هستند.

کد خبر 698753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.