بسیج در محرومیت‌زدایی بسیار خوب کار کرده‌ است

فرماندار گچساران با بیان اینکه بسیج در محرومیت‌زدایی بسیار خوب کار کرده‌است، گفت: این فرهنگ باید حفظ شود چرا که بسیج همواره خود را از جنس مردم دیده و بدون هیچ چشم‌داشتی در خدمت به مردم حضور دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روانبخش دیهیم‌خوب امروز_ سه‌شنبه، دوم آبان‌ماه_ در پنجمین جشنواره مالک اشتر سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گچساران، با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی اظهار کرد: نه فقط مسلمانان بلکه دل هر آزاده‌ای با دیدن جنایات صهیونیست‌ها در غزه به درد می‌آید، امیدواریم هرچه زودتر رژیم صهیونیست دستش کوتاه و از روی زمین محو شود.

وی افزود: بسیج نمادی از فرهنگ اخلاص و ایثار است هرکجا آن‌ها را می‌بینید کوله‌باری از اخلاص، ایمان و تعهد به مسئولیت را با خود به همراه دارند.

فرماندار شهرستان گچساران با بیان اینکه بسیج در محرومیت‌زدایی، خدمات‌رسانی به مناطق محروم و دیگر حوزه‌ها بسیار خوب کار کرده‌است، گفت: این فرهنگ باید حفظ شود چرا که بسیج همواره خود را از جنس مردم دیده و بدون هیچ چشم‌داشتی در خدمت به مردم حضور دارد.

وی با بیان اینکه حفظ بسیج یعنی حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی، تصریح کرد: بسیج نه تنها در خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی بلکه برای مبارزه با ناهنجاری‌ها نیز اقدام کرده است.

دیهیم خوب با بیان اینکه بسیجی باید بصیر، دشمن‌شناس و وقت‌شناس باشد، خاطرنشان کرد: شهرستان گچساران یک شهرستان امن بوده و این نتیجه تلاش و حضور مؤثر و چشمگیر بسیجیان و دیگر دستگاه‌های امنیتی و شورای تأمین است.

وی افزود: بسیجیان علمداران مقابله با شبیخون فرهنگی هستند و باید برای مقابله با جنگ فرهنگی راهکار و برنامه مناسب ارائه کنند.

کد خبر 698734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.